لواشک
خانه / لواشک فله / فروش انواع لواشک فله ای در مشهد

فروش انواع لواشک فله ای در مشهد

فروش انواع لواشک فله ای در مشهد به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود. این محصولات به صورت تناژ و در حجم های بالا تولید و به فروش می رسند. فروش لواشک فله، در مشهد و دیگر شهرهای ایران امکان پذیر است، همچنین امکان صادرات این محصولات به کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای همسایه نیز وجود دارد. سالانه حجم قابل توجهی از انواع لواشک کیلویی و بسته بندی از مشهد به کشورهایی همچون ترکیه، افغانستان، روسیه، عراق و… صادر می شود.

فروش انواع لواشک فله ای در مشهد

در مشهد و اطراف مشهد کارخانه های بزرگی در حال تولید محصولاتی همچون لواشک، ترشک، رب میوه ای و تمرهندی هستند که این محصولات را در فضایی مطمئن و بهداشتی به تولید می رسانند و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کنند. توجه به بهداشتی بودن و سالم بودن مواد خوراکی که قصد خرید آن ها را داریم از جمله مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید می بایست صورت بگیرد.

فروش انواع لواشک فله ای در مشهد

انواع لواشک فله ای

به طور کلی لواشک از جمله خوراکی هایی است که به صورت بسته بندی و کیلویی تولید می شود و به صورت فله ای به فروش می رسد. لواشک های بسته بندی در طعم های متفاوت و اندازه های کوچک و بزرگ تولید می شوند و نوع بسته بندی آن ها بنا به سلیقه تولیدکنندگان متغایر است، اما به طور کلی در طرح های ورقه ای کوچک و بزرگ، لواشک سیخی، لواشک لیسکی، لواشک لوله ای و… انجام می شود. لواشک های کیلویی که به صورت ورقه ای یا متری تولید می شوند از طعم های بیشتری برخوردار هستند که شامل موارد زیر می باشند.

  1. لواشک زردآلو
  2. لواشک شاه توت
  3. لواشک انبه
  4. لواشک آناناس
  5. لواشک لیمو عمانی
  6. لواشک کیوی
  7. لواشک آلو
  8. لواشک آلبالو
  9. لواشک سیب ترش
  10. لواشک آلوئه ورا
  11. لواشک میوه های استوایی
  12. لواشک پرتقال
  13. لواشک زغال اخته
  14. لواشک آلو ارگانیک و…
هر ورقه از این لواشک های متری، وزنی حدود 2 کیلوگرم دارد.

فروش انواع لواشک فله ای در مشهد

فروش انواع لواشک در مشهد

این محصولات که در این مطلب با آن آشنا شدید از مشهد به شهرها و کشورهای دیگر قابل ارسال می باشند. تمامی محصولات دارای سیب سلامت، پروانه تولیدی و مجوز بهداشتی می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

و فروش لواشک و ترشک فله 1

خرید و فروش لواشک و ترشک فله

لواشک و ترشک فله به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می رسند. …