لواشک
خانه / لواشک ورقه ای / صادرات انواع لواشک ورقه ای به ترکیه

صادرات انواع لواشک ورقه ای به ترکیه

صادرات انواع لواشک ورقه ای و رب انار یک کیلویی به ترکیه، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای همسایه، از ایران امکان پذیر است. لواشک ورقه ای را به نام های سفره ای، کیلویی، متری نیز می شناسیم. این محصول بی نظیر که از آن در تهیه انواع لواشک های طرح دار استفاده می شود خود دارای انواع مختلفی است. لواشک ورقه ای یکی از انواع پر طرفدار لواشک است که خریداران زیادی در سراسر دنیا دارد. یکی از کشورهایی که مقدار زیادی لواشک صادراتی به آن ارسال می شود ترکیه است. سالانه خریداران زیادی در این کشور انواع لواشک ورقه ای را به صورت عمده از کارخانه های فعال در ایران تهیه می کنند.

صادرات انواع لواشک ورقه ای به ترکیه

صادرات انواع لواشک ورقه ای از ایران

لواشک ورقه ای به دو صورت پالپ دار و بدون پالپ تولید می شود. لواشک پالپ دار از پوره میوه دارای پالپ و یا همان تکه های میوه به تهیه می رسد و بسیار لذیذ و خوشمزه است. در مقابل لواشک بدون پالپ یا ساده از پوره یک دست میوه تهیه می شود و سطح آن صاف می باشد. از آنجایی که لواشک های بدون پالپ دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند، از آن ها در تهیه لواشک های طرح دار استفاده می شود.

صادرات انواع لواشک ورقه ای به ترکیه

طعم های ترشی گوجه فرنگی بی نظیر شامل لواشک کیوی، لواشک زردآلو، لواشک انار، لواشک شاه توت، لواشک زرشک، لواشک زغال اخته، لواشک میوه های استوایی، لواشک آلبالو، لواشک لیمو عمانی، لواشک سیب ترش، لواشک آلو، لواشک آلوئه ورا، لواشک پرتقال و… می باشد.

لواشک های ورقه ای هر کدام دارای وزنی حدود 2 کیلوگرم بوده و در ابعاد 150*50 به تولید می رسند.

این محصولات که در این مطلب نامبرده شد، دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند و خریداران عزیز می توانند در حجم مورد نیاز و طعم دلخواه آن ها را از تولید کنندگان معتبر در ایران خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک کیلویی ورقه ای

عرضه لواشک کیلویی ورقه ای به صورت عمده

لواشک کیلویی ورقه ای پس از تولید، از کارخانه به طور عمده عرضه می شود. …