لواشک
خانه / ترشک / فروش ترشک هلو کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک هلو کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک هلو کیلویی و ترشی گوجه مشهدی به صورت عمده و کلی از کارخانه های معتبر انجام می پذیرد. ترشک هلو که حتی با شنیدن نام آن دل کسانی که عاشق این میوه هستند می رود، یکی از پرطرفدار ترین محصولات از بازار ترشیجات هستند. ترشک ها به طور معمول در طعم های ترش و ملس یا ترش و شور به بازار عرضه می شوند.

فروش ترشک هلو کیلویی به صورت عمده

خرید اولیه آلوچه در بازار از کارخانه صورت می گیرد. بدین صورت که خریداران عمده از طریق ارتباط با کارخانه، این محصولات را در حجم های بالا به صورت مستقیم از درب کارخانه دریافت کرده و سپس به بازار های مختلف در شهرهای ایران پخش می کنند. این محصولات به دلیل کیفیت، بهداشتی بودن و قیمت مناسب در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی داشته و توسط تاجران به دیگر کشورها نیز صادر می گردند.

فروش ترشک هلو کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک هلو و آشنایی با ویژگی های آن

هلو یکی از میوه های بسیار مفید با خواص درمانی بسیار بالاست که از آن برای درمان یا بهبود بیماری های مختلف استفاده می گردد. از موارد استفاده از هلو به صورت ترشک، لواشک و رب میوه ای می باشد.  ترشک هلو از برش های میوه زرد آلو که خشک شده اند تولید می شود. بدین صورت که با حرارت دادن و افزودن موادی مانند نمک، شکر و آبلیمو ترش تولید می شود.

ترشک هلو در دستگاه های مخصوص در کارخانه و زیر نظر متخصصان تهیه شده و دارای سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت می باشد.

فروش ترشک هلو کیلویی به صورت عمده

هر یک از ترشک ها در طعم های متفاوتی مانند ترشک آلوچه جنگلی، گیلاس، آلبالو، زرشک، هلو، زردآلو، آلو سیاه، آلو زرد، آلو قرمز، پرتقال، انار، زغال اخته، انجیر، مخلوط هفت میوه، مخلوط بیست میوه و… از کارخانه در حجم های بالا و در پت های بزرگ 13 کیلویی تولید و عرضه می شوند.

جهت خرید هر کدام از این محصولات بی نظیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر 3

ترشک فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر

ترشک فله ای 12.5 کیلوگرمی و در انواع مختلف با استفاده از خشکبار با کیفیت …