لواشک
خانه / لواشک / شرکت های تولید کننده لواشک | کارخانه تولیدی لواشک در ایران

شرکت های تولید کننده لواشک | کارخانه تولیدی لواشک در ایران

همانطور که می دانید لواشک خانگی از شیره غلیظ انواع میوه ها تولید می شوند در زمان های گذشته به صورت سنتی و خانگی آن را به دست می آوردند اما امروزه دستگاه های پیشرفته تولیدی تولید این محصول ترش را انجام می دهند. کارخانه تولیدی لواشک در ایران در آذربایجان شرقی قرار دارد. آذربایجان شرقی به عنوان مهد انواع لواشک و ترشک در ایران شناخته شده می باشد و نیمی از تولیدات بازار ترشیجات را به خود اختصاص داده است. کارخانه متخصص ترین تولید کننده انواع لواشک ورقه ای و لواشک دو سر پیچ با بسته بندی های جدید می باشد.

شرکت های تولید کننده لواشک در تبریز و دیگر شهرها انواع متنوعی از این محصول را تولید و عرضه می کنند که هر کدام از آن ها طعم و ساختار خاص خود را دارد. 

شرکت های تولید کننده لواشک | کارخانه تولیدی لواشک نرمین در ایران

کارخانه لواشک

تبریز یکی از تولیدکنندگان اصلی لواشک خانگی امسال و ترشک است. کارخانه های باسابقه محصولات ترش در این شهر قرار دارند که انواع لواشک و ترشک را در کشور عرضه می کنند. کارخانه لواشک در تبریز واقع شده است و انواع لواشک ورقه ای و دو سر پیچ را به تولید می رساند. این کارخانه با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی تولید سعی در عرضه با کیفیت ترین لواشک در ایران دارد. لواشک ، اولین تولید کننده لواشک دو سر پیچ در 9 طعم مختلف با پوره خالص میوه می باشد. در ادامه با محصولات این مجموعه بیشتر آشنا خواهید شد.

مشتریان سراسر کشور می توانند محصولات ترش کارخانه را از فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور با قیمت های مناسب خریداری کنند. فروشگاه های اینترنتی محصولات ترش با یک جست و جوی ساده اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

محصولات کارخانه لواشک

کارخانه تولیدی لواشک محصولات خود را در 10 طعم متنوع تهیه می کند. انواع محصولات به سفارش مشتری تولید و در اختیارشان قرار می گیرد. ضخامت لواشک های ورقه ای و نوع بسته بندی لواشک های دو سر پیچ قابل تغییر می باشند. حداکثر 7 روز برای تولید محصولات زمان مورد نیاز است.

انواع لواشک ورقه ای

  • لواشک ورقه ای سلفونی : 50 گرم
  • لواشک ورقه ای سلفونی : 110 گرم
  • لواشک ورقه ای سلفونی : 220 گرم
  • لواشک ورقه ای سلفونی : 450 گرم

انواع لواشک ورقه ای نرمین به صورت فله و در کارتن های 20 کیلوگرمی نیز موجود می باشند.

انواع لواشک دو سر پیچ

  • لواشک دو سر پیچ فله
  • لواشک دو سر پیچ 500 گرم
  • لواشک دو سر پیچ 1000 گرم
  • لواشک دو سر پیچ 1500 گرم

محصولات فوق در طعم های زغال اخته، زرشک، انبه، پرتقال، آلو، زردآلو، آلبالو، کیوی و انار تولید و به فروش می رسند.

شرکت های تولید کننده لواشک

شرکت های تولید کننده لواشک

لواشک یکی از پرفروش ترین محصولات خوراکی در کشور است که در بین انواع خوراکی ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شرکت های تولید کننده لواشک انواع زیادی از این محصول را تولید و عرضه می کنند. افرادی که طرفدار طعم های ترش و ملس هستند در بازارهای فروش به دنبال خرید لواشک ها هستند.

شهر تبریز یکی از تولید کنندگان اصلی محصولات ترش در کشور است و نمونه های متنوعی از محصولات ترش مانند ترشک و لواشک را در بازارهای فروش عرضه می کند. محصولات ترش شهر تبریز توسط کارخانه های مختلفی تولید می شود که محصولات آن ها از طریق مراکز پخش و نمایندگی های فروش در سایر شهرها نیز توزیع می شود.

کارخانه لواشک یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی لواشک و ترشک در تبریز است که خوراکی های ترش خوشمزه را با قیمت های مناسب عرضه می کند. 


محصولات کارخانه لواشک تبریز برای دسترسی راحت و سریع مشتریان در فروشگاه های اینترنتی نیز عرضه می شود تا مشتریان سراسر کشور به راحتی بتوانند این محصولات را تهیه کنند.

فروش لواشک به قیمت درب کارخانه

فروش لواشک به قیمت درب کارخانه

بسیاری از مشتریان محصولات ترش به دنبال مراکز فروش لواشک به قیمت درب کارخانه هستند. یکی از مراکزی که انواع ترشک و لواشک را با قیمت های به صرفه و ارزان به فروش می رساند مراکز پخش عمده این محصول است. در مراکز پخش عمده مشتریان می توانند مقدار زیادی ترشک و لواشک را با قیمت های ارزان خریداری کنند.

ترشک و لواشک های موجود در بازار توسط برندهای

  • نازلی
  • همپا
  • جنگلی
  • فافا
  • باغلار
  • به به
  • سون
  • رخسار
  • نارگل
  • شادورز
  • آلیش
  • دوستی
  • ترش طعم
  • سون

عرضه می شوند . هر یک از این برندها محصولات متنوعی را با بسته بندی های متفاوت برای مشتریان عرضه می کنند.

 کارخانه لواشک جنگلی یکی از باسابقه ترین کارخانه های تولیدی ترشک و لواشک در کشور است که خوشمزه ترین خوراکی های ترش و ملس را با قیمت های مناسب برای مشتریان عرضه می کند.

تفاوت لواشک و ترشک در چیست ؟

تفاوت لواشک و ترشک در چیست؟ اگر تا به حال برای تهیه ترشک و لواشک به فروشگاه های محصولات خوراکی مراجعه کرده باشید قطعا متوجه این موضوع می شوید که تفاوت هایی در رنگ، طعم و شکل آن ها وجود دارد. لواشک ها به صورت ورقه های نازک در رنگ های متنوع روشن و تیره هستند ولی ترشک ها بیشتر در رنگ های تیره و به صورت خمیری و نرم هستند. طرز تهیه ترشک نیز با لواشک کمی متفاوت است.

لواشک و ترشک ها از انواع میوه ها به دست می آیند و بیشتر از میوه هایی استفاده می شود که طعم های ترش و ملس دارند. بیشتر میوه های استفاده شده در تهیه لواشک آلو، آلوچه، زردآلو، سیب و برخی از میوه های دیگر است.

کارخانه ترشک و لواشک در بسیاری از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، تبریز و بسیاری از شهرهای دیگر وجود دارد. تبریز یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات ترش در بازارهای داخلی است که محصولات آن از طریق چند کارخانه مختلف تولید و عرضه می شود. کارخانه تولیدی لواشک نرمین در ایران یکی از مراکز تولیدی محصولات ترش در کشور است که تولیدات خود را در فروشگاه های عرضه کننده خوراکی به فروش می رساند. 

آلوچه و لواشک باغلار یکی دیگر از مراکز تولیدی لواشک و ترشک در تبریز است. قیمت لواشک باغلار در مقایسه با طعم و مزه محصولاتی که عرضه می کند قیمت های به صرفه و مناسبی است. 


کارخانه های لواشک شبستر نیز خوشمزه ترین لواشک و ترشک ها را از طریق مراکز پخش عمده در سراسر کشور به فروش می رسانند. 

تولید لواشک در شکل های متنوع

تولید لواشک در شکل های متنوع

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز دستگاه هایی تولید می شود که کار تولید لواشک و ترشک را در کارخانه های تولیدی به صورت خودکار و تنظیم شده انجام می دهند. اگر در تهیه لواشک و ترشک از میوه هایی استفاده شود که تازه و طعم دار هستند لواشک و ترشک های تولید شده نیز خوشمزه خواهند بود.

تولید لواشک در شکل های متنوع توسط کارخانه های تولیدی مختلفی انجام می شود. امروزه انواع لواشک ها در بسته بندی های شکیل و زیبا عرضه می شود که بر جذابیت های فروش این محصول افزوده می شود.

کارخانه لواشک همپا از مراکز تولیدی باسابقه لواشک در کشور است که هر روز نمونه های متنوعی از این محصولات ترش را عرضه می کند.  مشتریان می توانند لواشک های همپا را از سایت فروش این برند با قمیت های به صرفه و منصفانه خریداری کنند. 

خرید طعم های مختلف لواشک

خرید طعم های مختلف لواشک

لواشک ها از انواع میوه های مختلف تولید می شوند و طبیعی است که طعم های مختلفی داشته باشند. تولید طعم های مختلف لواشک برای پاسخ گویی به نیاز مختلف مشتریان است تا تمامی سلیقه ها بر حسب ذائقه خود بتوانند این محصول را خریداری کنند.

لواشک نازلی شبستر یکی از کارخانه های تولیدی محصولات ترش است که سابقه زیادی در این زمینه دارد و در حال حاضر نمونه های متنوعی از انواع ترشک و لواشک را با بسته بندی های زیبا عرضه می کند. 

محصولات ترش تولیدی در شهرهای تبریز از طریق مراکز پخش و نمایندگی های فروش به دیگر شهرها نیز ارسال می شود و به همین دلیل مشتریان در خرید حضوری نیز به لواشک های خوشمزه نازلی دسترسی دارند.
قیمت فروش لواشک و ترشک بر حسب هزینه های تولیدی آن ها تعیین می شود و مشخص است که نمونه های متنوع این محصول قیمت های فروش یکسانی ندارند. یکی از راه هایی که مشتریان می توانند این خوراکی خوشمزه را با قیمت های مناسب خریداری کنند خرید عمده آن از نمایندگی های فروش است در نمایندگی های فروش خریداران می توانند مقدار زیادی از این محصول را با قیمت های مناسب خریداری کنند.

خرید عمده لواشک به قیمت ارزان

خرید عمده لواشک به قیمت ارزان

خرید عمده لواشک به قیمت ارزان در مراکز پخش عمده این خوراکی امکان پذیر است. لواشک و ترشک یکی از خوراکی های پرفروش در بازارهای داخلی است. قطعا تمامی مشتریان و خریداران ترجیح می دهند که لواشک های دلخواه خود را با قیمت های ارزان خریداری کنند. یکی از راه های خرید ارزان لواشک ها از مراکز پخش عمده این محصول است. متاسفانه برخی از مراکز تولیدی لواشک ها را از میوه های پادرختی تولید می کنند و به همین دلیل مشتریان در هنگام خرید باید توجه داشته باشند که چه برندی را از کجا تهیه کنند.

نمایندگی لواشک جنگلی در تمامی شهرها قابل دسترسی است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن و اطمینان بالا از کیفیت محصولات ترشک و لواشک های خوشمزه را خریداری کنند. در فروشگاه های محصولات خوراکی نیز امکان خرید اینترنتی لواشک های جنگلی برای مشتریان وجود دارد. 

خریداران لواشک در بسته بندی های شیک

خریداران لواشک در بسته بندی های شیک

امروزه با تولید دستگاه های پیشرفته در زمینه تولید انواع محصولات خوراکی تغییرات چشم گیری در تولید و عرضه این محصولات رخ داده است. یکی از این تغییرات بسته بندی خوراکی های خوشمزه مانند ترشک و لواشک است. بسته بندی های محصولات به خصوص خوراکی ها نقش مهمی در جذب مشتریان دارد و عامل مهمی در فروش است.

خریداران لواشک در بسته بندی های شیک می توانند انواع خوراکی ترش و خوشمزه در بسته بندی های متنوع را از فروشگاه های محصولات خوراکی خریداری کنند. یکی از بسته بندی های شکیل لواشک ها برای لواشک های پذیرایی است. لواشک پذیرایی به به از خوش طعم ترین لواشک های پذیرایی در بازارهای داخلی است.

کارخانه لواشک سازی اصفهان نیز از بزرگترین مراکز تولیدی خوردنی های ترش و ملس در کشور است و خوراکی های ترش کارخانه های تولیدی اصفهان طرفداران خاص خود را در بازارهای فروش دارد. 

برترین تولید کنندگان لواشک در کشور

برترین تولید کنندگان لواشک در کشوربرترین تولید کنندگان لواشک در کشوربرندهای

  • سون
  • همپا
  • فافا
  • باغلار
  • نازلی
  • شادورز
  • رخسار
  • نارگل
  • به به
  • جنگی
  • ترش طعم

و بسیاری از برندهای دیگر است که محصولات هر یک از این برندها ویژگی های خاص خود را دارند و با قیمت های فروش متفاوتی برای خرید مشتریان عرضه می شوند.

نمایندگی لواشک سون در بیشتر شهرهای بزرگ وجود دارد. خریدارانی که دسترسی حضوری به خرید ترشک های سون ندارند می توانند از عرضه آنلاین آن در فروشگاه های اینترنتی معتبر استفاده کنند و در کمترین زمان ممکن این خوراکی خوشمزه را خریداری کنند. 

کارخانه لواشک بروجرد یکی دیگر از مراکز تولیدی باسابقه محصولات ترش در بازارهای فروش است. لواشک های بروجرد طعم بسیار دلچسب و خوشمزه ای دارند و با قیمت های مناسبی نیز به فروش می رسند. خرید عمده آن فرصت مناسبی برای خریداران است تا بتوانند مقدار زیادی از این خوراکی خوشمزه و ملس را با قیمت های منصفانه خریداری کنند. 

فروشگاه های معتبر لواشک در کشور

فروشگاه های معتبر لواشک در کشور

فروشگاه های معتبر لواشک در کشور نمایندگی های فروش برندهای معتبر و باسابقه این محصول هستند. برخی از کارخانه های تولیدی برای تولید لواشک و ترشک از میوه های پادرختی استفاده می کنند که این کار به هیچ وجه اصولی و بهداشتی نیست به همین دلیل خرید این محصول نیاز به دقت ویژه دارد و مشتریان در هنگام خرید باید توجه داشته باشند که چه برندی را و از کجا تهیه می کنند. لواشک به به یکی از خوش رنگ ترین و خوش طعم ترین نمونه های تولیدی محصولات خوردنی ترش در کشور است و به دلیل رنگ و طعم خوبی که دارد مشتریان زیادی را در بازارهای فروش به خود اختصاص داده است. لواشک نامیک و لواشک وانیا از خوش طعم ترین برندهای محصولات ترش در کشور هستند که در بسته بندی های متنوع از نظر طرح، رنگ و وزن عرضه می شوند. 

پرفروش ترین برندهای لواشک

 پرفروش ترین برندهای لواشک

اگر شما نیز به دنبال آشنایی با پرفروش ترین برندهای لواشک هستید می توانید در فروشگاه های اینترنتی انواع ترشک و لواشک به این خواسته خود برسید. در سایت های فروش محصولات ترش برندهای معتبر و پرفروش انواع لواشک و ترشک برای مشتریان معرفی شده است تا خریداران بهتر بتوانند انواع این محصول خوشمزه و ترش را خریداری کنند. لواشک رخسار و لواشک نارگل از برندهای پرفروش در بازارهای فروش است.

محصولات ترش مانند لواشک و ترشک اگر به صورت اصولی و بهداشتی تولید شوند دارای خواص حفظ شده ای از میوه های استفاده شده هستند که مصرف آن ها می تواند برای بدن مفید باشد.

امروزه برخی از افراد برای اطمینان بیشتر از کیفیت و سلامت لواشک و ترشک ترجیح می دهند این محصول را به صورت خانگی و سنتی تهیه کنند. یکی از نمونه لواشک های عرضه در بازارهای فروش لواشک های خانگی است که طعم های بسیار خوبی دارند و با قیمت های مناسب می توان این نمونه های خانگی را خریداری کرد.

ارزان ترین نوع لواشک در بازار

ارزان ترین نوع لواشک در بازار

ارزان ترین نوع لواشک در بازار نمونه هایی از این خوراکی ترشمزه است که در مراکز پخش عمده به فروش می رسند. لواشک ها در نمونه های متنوع از میوه های

  • آلو
  • زردآلو
  • گلابی
  • تمشک
  • هلو
  • انجیر
  • سیب
  • شاه توت
  • گوجه سبز
  • توت فرنگی
  • انار

تولید می شود. لواشک های تولید شده از این میوه ها دارای رنگ و طعم خاص خود هستند. لواشک های ترش مانند لواشک آلو و آلوچه طرفداران زیادی در بازارهای فروش دارند. اگر شما نیز خواهان خرید لواشک هستید بهتر است برندهای معتبر آن را شناسایی کنید تا از کیفیت نمونه های خریداری شده اطمینان کافی را داشته باشید. برندهای تولیدی شهر تبریز از نمونه مراکز تولیدی معتبر محصولات ترش در کشور است و به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید لواشک و ترشک در کشور شناخته شده است.

توزیع کنندگان لواشک در سراسر ایران

توزیع کنندگان لواشک در سراسر ایران

لواشک خوشایند گروه های سنی مختلف با ذائقه های متفاوت است. یکی از پرطرفدارترین مشتریان این خوراکی نوجوانان هستند. توزیع کنندگان لواشک در سراسر ایران مراکز پخش عمده و نمایندگی های فروش این محصول هستند. کارخانه های تولیدی شهرهای بزرگ مانند تبریز نمونه های زیادی از این محصول را تولید می کند که این نمونه های مختلف لواشک و ترشک از طریق مراکز پخش در سایر شهرها نیز پخش و توزیع می شود . مراکز پخش عمده در عرضه این محصول قیمت های به صرفه و منصفانه ای را برای فروش تعیین می کنند تا مشتریان با هر سطح توان مالی بتوانند این خوراکی را تهیه کنند و از خوردن آن لذت ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش از طریق سایت فروشگاهی

خرید لواشک ترش در انواع مختلف به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشگاهی ایران …