لواشک
خانه / ترشک / خرید لواشک و ترشک چند میوه از کارخانه

خرید لواشک و ترشک چند میوه از کارخانه

خرید لواشک و ترشک چند میوه از کارخانه های مختلف ایران امکان پذیر است. امروزه طعم های مختلفی از این محصولات خوش طعم را در بازار شاهد هستیم که یکی از پر فروش ترین آن ها لواشک و ترشک هایی است که از مخلوط چندین میوه به تهیه می رسند. این محصولات بی نظیر در کارخانه و توسط دستگاه های مخصوص به تولید می رسند و تمام این روند زیر نظر متخصصان انجام می پذیرد.

خرید لواشک و ترشک چند میوه از کارخانه

لواشک و ترشک چند میوه

با پختن و مخلوط کردن میوه های مختلف و خشک کردن پوره آن ها می توان لواشک درست کرد. در تهیه این خوراکی خوشمزه معمولا از میوه های ترش یا ملس استوایی استفاده می شود که دارای طعمی بسیار لذیذ و همه پسند هستند. به این لواشک ها لواشک میوه های استوایی و یا لواشک مخلوط گفته می شود که در ورقه های دو کیلویی به تولید می رسند و به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند.

ترشک این محصول نیز از میوه های استوایی تهیه می شود و آن را به نام ترشک بیست میوه یا ترشک چند میوه می شناسند. ترشک بیست میوه شامل میوه هایی همچون پرتقال، گیلاس، آلبالو، آلوچه جنگلی، زردآلو زرد و قرمز، آلو زرد و قرمز، کیوی و… می باشد. این محصول بی نظیر را می توان به صورت فله ای در پت های 13 کیلوگرمی خریداری کرد.

خرید لواشک و ترشک چند میوه از کارخانه

خرید لواشک و ترشک چند میوه از کارخانه

محصولی که با آن در این مطلب آشنا شدیم در بسیاری از کارخانه های معتبر ایران به تولید می رسد. این کارخانه ها زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت داشته و دارای مجوز بهداشت می باشند.  در صورتی که قصد خرید از این محصولات دارید می توانید مستقیما با کارخانه ها و تولید کنندگان ارتباط بگیرید و این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از آن ها تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش از طریق سایت فروشگاهی

خرید لواشک ترش در انواع مختلف به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشگاهی ایران …