لواشک
خانه / ترشک / ترشک فله / خرید و فروش لواشک و ترشک فله

خرید و فروش لواشک و ترشک فله

لواشک و ترشک فله به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می رسند. لواشک و ترشک مدتی است که مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. از این رو، کارخانه های تولید کننده،  تمامی محصولات فله، کیلویی، بسته بندی خود را با بهترین کیفیت و قیمت در طعم های ترش، شیرین و ملس به مشتریان عرضه می دارند. خریداران عزیز می توانند با خیالی آسوده و بدون صرف زمان، محصولات مورد نظرشان را ببینند و برای خرید آن اقدام نمایند.

لواشک و ترشک فله

چند نکته در باب مصرف لواشک، ترشک و آلوچه

این یک سوال اساسی در بین مردم است که آیا لواشک ضرر دارد؟ آیا آلوچه و ترشک مضر هستند؟

پاسخ گفتن به این سوال نیازمند به یک مقاله کامل می باشد که ما در اینجا به ذکر مهمترین موارد می پردازیم. اما در مطالب بعدی می توانید اطلاعات بیشتری در این باره دریافت نمایید.

لواشک و ترشک فله

بدن انسان به گونه ای است که در برابر خوردن هر چیزی به صورت نابرابر و بیش از حد، عکس العمل نشان می دهد، بنابراین در خوردن این محصولات نیز نباید زیاده روی کرد، به خصوص افرادی که دچار دیابت یا فشار خون هستند، زیرا محصولات صنعتی دارای مواد افزودنی مثل نمک ، اسید سیتریک و شکر هستند.

لواشک و ترشک فله

مسواک زدن بعد از میل ترشیجات ضروری است!

از آنجا که لواشک ، ترشک و آلوچه فرآوری شده اصولا ترش مزه هستند و این مزه ترش در کنار نمک، شکر و جوهر لیمو می تواند روی دندان بمانند و موجب فرسایش مینای دندان شوند، از این رو توصیه می کنیم اگر این محصولات خوشمزه را نوش جان می کنید، حتما پس از صرف آنها مسواک بزنید تا تاثیر مواد گفته شده روی دندان شما نماند.

لواشک و ترشک فله

خرید لواشک و ترشک فله

در راستای آسودگی و اطمینان خاطر مصرف کنندگان عزیز، بسیاری از تولید کنندگان لواشک و ترشک محصولات خود را با روش های بسیار آسان به دست خریداران عزیز می رسانند. این محصولات پس از تولید در کارخانه، بدون هیچ واسطه ای به دست مشتریان می رسند و این موضوع باعث می شود تا هزینه های خرید بسیار کاهش یابد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر 3

ترشک فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر

ترشک فله ای 12.5 کیلوگرمی و در انواع مختلف با استفاده از خشکبار با کیفیت …