لواشک
خانه / ترشک / فروش عمده ترشک و لواشک کیلویی

فروش عمده ترشک و لواشک کیلویی

فروش عمده ترشک و لواشک در انواع مختلف و به صورت فله و بسته بندی و در حجم عمده، در همه شهرها امکان پذیر می باشد. انواع ترشک و لواشک در وزن های 10 ، 12 ، 13 و 20 کیلوگرمی به صورت کیلویی عرضه می شوند. ما به تمام عمده فروشان این اطمینان را می دهیم که خریدی کاملا مطمئن و مستقیم از درب کارخانه دارند.

فروش عمده ترشککارخانه ترشک و لواشک

انواع ترشک، لواشک و آلوچه شده به 2 روش سنتی و صنعتی به تولید می رسند. محصولات سنتی معمولا در منازل برای مصرف شخصی و در حد محدود می توانند تهیه شوند.

از آنجایی که ترشیجات جزو محصولات بسیار پر طرفدار در بین مردم است، کارخانه هایی وجود دارند که محصولات ذکر شده را در حجم بسیار بالا تولید می کنند و می توان گفت به دلیل رعایت و نظارت کامل موارد بهداشتی انواع محصولات صنعتی جایگاه ویژه تری در جامعه پیدا کرده است.

فروش عمده ترشک

آیا ترشک و لواشک خاصیت دارد؟

اگر بخواهیم به طور کلی ذکر کنیم که آیا این محصولات فایده دارند، باید بگوییم، بله دارای خاصیت هستند، زیرا ماده اصلی در تولید آنها، اصولا میوه های طبیعی یا میوه های خشک هستند، اما اگر بگوییم دقیقا چه خاصیتی دارند باید به پایه آنها رجوع کنیم و ببینیم که از چه نوع میوه ای تولید شده اند.

فروش عمده ترشک

فروش عمده ترشک و لواشک

امکان فروش عمده آلوچه در سراسر ایران و برای تمامی عمده فروشان و توزیع کنندگان محترم وجود دارد. برای این منظور می توانید با روش های آنلاین و اینترنتی ابتدا از لیست کامل قیمت ها و کاتالوگ محصولات دیدن نمایید، سپس در صورت تمایل می توانید ثبت سفارش کرده و هر محصولی که مدنظر دارید را در شهر خود تحویل بگیرید. هزینه ارسال در حجم بالا به عهده کارخانه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر 3

ترشک فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر

ترشک فله ای 12.5 کیلوگرمی و در انواع مختلف با استفاده از خشکبار با کیفیت …