لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / خرید لواشک پذیرایی به صورت عمده

خرید لواشک پذیرایی به صورت عمده

لواشک خانگی 1401 پذیرایی عمده را می توان به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرد. خرید عمده از کارخانه می تواند برای خریداران بسیار به صرفه باشد و تا مدتی آن ها را از خرید مجدد باز دارد. با خرید به صورت عمده هزینه های خرید و ارسال به شدت کاهش یافته و در زمان آن ها نیز صرفه جویی می شود.

لواشک پذیرایی عمده

خرید لواشک پذیرایی 

لواشک خانگی کیلویی محصولی خوشمزه و مفید است که از آن به عنوان میان وعده، جهت پذیرایی و موارد دیگر استفاده می شود. با گذشت زمان هر روزه به طعم ها و طرح های بسته بندی این محصول بی نظیر افزوده می شود که در این مطلب به آن ها آشنا خواهیم شد.

لواشک پذیرایی عمده

لواشک به صورت بسته بندی و کیلویی به بازار عرضه می گردد که لواشک پذیرایی یکی از انواع لواشک بسته بندی ست. از آن جهت پذیرایی در مجالس و مراسمات کوچک و بزرگ استفاده می شود و استفاده آن ها بسیار راحت است. لواشک پذیرایی در دو نوع دو سر پیچ و دو سر پرس به بازار عرضه می شود. لواشک های پذیرایی به نام لواشک شکلاتی نیز شناخته شده اند.

این محصولات در بسته بندی هایی قرار می گیرند که محصول کاملا در روکش قرار گرفته و کوچکترین تماسی با هوا، رطوبت و گرد و غبار نخواهند داشت.

لواشک پذیرایی عمده

در کنار لواشک پذیرایی، انواع دیگری از لواشک های بسته بندی نیز به بازار عرضه می شوند که از جمله آن می توان لواشک بسته بندی کبابی، لقمه ای، کیمی، لوله ای، ورقه ای، طرح سیب و طرح انار را نام برد.

وزن لواشک های بسته بندی بین 50 تا 100 گرم متفاوت خواهد بود.

لواشک پذیرایی عمده

خرید لواشک پذیرایی عمده 

عمده فروشان و خریداران می توانند لواشک پذیرایی عمده را از کارخانه خریداری کنند. خرید و سفارش این محصولات بسیار آسان بوده و دریافت مستقیما از درب کارخانه صورت می گیرد. جهت خرید می توانید هم اکنون با کارخانه ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک دو سر پرس

خرید لواشک دو سر پرس مستقیم از کارخانه

خرید لواشک دو سر پرس که یکی از انواع لواشک های بسته بندی است از …