لواشک
خانه / لواشک ارزان / فروش لواشک ارزان متری از کارخانه

فروش لواشک ارزان متری از کارخانه

فروش لواشک ارزان از کارخانه به صورت عمده و کلی انجام می شود که در بسته بندی های متنوع و سایز های مختلف می باشد. لواشک متری در کارتن های 20 کیلویی بسته بندی می شود که هر کارتون دارای طعم های مجزا است. برای خرید لواشک ارزان از کارخانه و بدون واسطه می توانید خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید و می توانید آن را به صورت کیلویی به فروش برسانید.

فروش لواشک ارزان

خرید لواشک متری

خرید و فروش انواع لواشک متری در انواع مختلف و طعم های متفاوت صورت می پذیرد. لواشک ورقه ای را می توان در بسته بندی های گوناگون دریافت کرد. لواشک های ورقه ای یا کیلویی طعم های بسیار متنوعی  دارند که به انواع آن در ادامه اشاره می شود.

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک انار
  3. لواشک استوایی
  4. لواشک زغال اخته
  5. لواشک شاه توت
  6. لواشک آلبالو
  7. لواشک پرتقال
  8. لواشک زردآلو
  9. لواشک لیمو
  10. لواشک زرشک
  11. لواشک انبه
  12. لواشک آلو
  13. لواشک سیب
  14. لواشک گوجه سبز
  15. لواشک ترکیب انار و زردآلو
محصولات ذکر شده هم به صورت پالپ دار و هم به صورت ساده تولید می شوند و شما عزیزان می توانید بنا به سلیقه و نیاز خود، محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

فروش لواشک ارزان

فروش لواشک ارزان

فروش لواشک ارزان به صورت عمده و در دو نوع متری و بسته بندی صورت می گیرد که در بسته بندی های کوچک و بزرگ و در انواع و طعم های متنوع می باشد. همچنین می توان آن را به صورت میکس شده و با طعم های مختلف در نظر گرفت و در بسته بندی های گوناگون در اختیار مشتری قرار داد.

فروش لواشک ارزان

در ایران کارخانه های تولید لواشک زیادی در حال فعالیت هستند که انواع مختلفی از لواشک ها  را تولید و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهند. این محصولات به مقدار مورد نیاز، به صورت کاملا مستقیم از کارخانه به دست مشتری می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک متری

خرید لواشک متری در ایران

آیا می دانستید که خرید لواشک متری و رب انار اصل مستقیما از معتبرترین تولید …