لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / خرید لواشک دو سر پرس مستقیم از کارخانه

خرید لواشک دو سر پرس مستقیم از کارخانه

خرید لواشک دو سر پرس که یکی از انواع لواشک های بسته بندی است از کارخانه امکان پذیر می باشد. خرید و فروش لواشک های بسته بندی دو سر پرس در طعم های متنوع، به صورت مستقیم و عمده از کارخانه صورت می گیرد. خرید به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده و نمایندگی های آن ها می تواند برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه باشد.

خرید لواشک دو سر پرس

خرید لواشک دو سر پرس

لواشک خانگی امروز خوراکی خوشمزه ای است که از شیره ی قوام آمده میوه های فصل تهیه می شود و غالبا خواص میوه را در خود حفظ می کند. در حال حاضر این محصول در انواع متفاوتی از جمله لواشک های کیلویی و بسته بندی، تولید و عرضه می شود. لواشک های بسته بندی خود دارای طرح های متفاوتی هستند که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید.

  1. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  2. لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  3. لواشک کیمی
  4. لواشک رولی
  5. لواشک کبابی
  6. لواشک طرح انار
  7. لواشک طرح سیب
  8. لواشک ورقه ای

نوع بسته بندی لواشک های پذیرایی به صورت متالایز و یا شفاف می باشد.

خرید لواشک دو سر پرس

در این میان، لواشک های پذیرایی به دلیل استفاده راحت، خریداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند. این محصولات  در دو نوع دو سر پیچ و دو سر پرس تولید می شوند. لواشک های دو سر پرس در سه طعم متفاوت هفت میوه، میکس سیب و انار و میکس سیب و زرشک تولید و عرضه می گردند.

خرید لواشک دو سر پرس

خرید مستقیم لواشک دو سر پرس

خرید مستقیم انواع مختلف رب آلوچه جنگلی در طرح های متفاوت از کارخانه های تولید کننده امکان پذیر می باشد. همان گونه که در مطالب قبل ذکر شد، یکی از انواع مختلف لواشک، لواشک های دو سر پرس است که تا به حال نسبت به انواع دیگر با استقبال بیشتری رو به رو شده اند. تولید کنندگان زیادی در سراسر ایران هستند که محصولات خود را با قیمت های مناسب تر به صورت مستقیم به دست خریداران می رسانند. هم اکنون عمده فروشان و خریداران محترم قادر به خرید مستقیم و عمده، با قیمت های بسیار مناسب از کارخانه می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک دو سرپرس به صورت عمده 1

فروش لواشک دو سر پرس به صورت عمده

فروش لواشک دو سر پرس به صورت عمده و از کارخانه صورت می گیرد. وجود …