لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروش لواشک دو سر پرس به صورت عمده

فروش لواشک دو سر پرس به صورت عمده

فروش لواشک دو سر پرس به صورت عمده و از کارخانه صورت می گیرد. وجود بسته بندی های متنوع و جدید لواشک در ایران، از اصلی ترین مواردی است که باعث شده تا خریداران و مشتریان آلو خشک در بازار تهران بتوانند آن را با توجه به سلیقه و نیاز خود خریداری نمایند. لواشک دو سر پرس تنها یکی از طرح های بسیار متنوع لواشک بسته بندی است که خود به تنهایی با فروش بسیار بالایی در بازار مواجه است.

فروش لواشک دو سر پرس

لواشک دو سر پرس عمده

تولید لواشک از جمله راه هایی است که از آن برای نگهداری طولانی مدت از میوه ها استفاده می شود. تولید لواشک به صورت خانگی و در فضای آزاد، ممکن است مضراتی را به همراه داشته باشد که از جمله آن می توان به وجود میکروب های هوازی، گرد و غبار و حشرات آلوده اشاره کرد.
در مقابل آن، تولید لواشک صنعتی در فضای بسته و کاملا بهداشتی صورت می گیرد و این محصولات را پس از تولید در بسته بندی های بسیار زیبا و مناسب قرار می دهند.

یکی از انواع لواشک بسته بندی، لواشک پذیرایی دو سر پرس است که به دلیل بسته بندی زیبا و حفظ لواشک در برابر آفت و رطوبت، از آن در مراسمات و مجالس مختلف استفاده می شود.

فروش لواشک دو سر پرس

لواشک های پذیرایی به دو صورت خمیری و ورقه ای به تولید می رسند که نوع خمیری آن ارزان تر می باشد.

در کنار لواشک پذیرایی دو سر پرس، آلو خشک امروز بسته بندی در انواع طرح های متنوع دیگری همچون کیمی، کبابی، لوله ای، لقمه ای، شلاقی، طرح سیب و طرح انار نیز تولید می شود و باعث تکمیل بازار فروش این محصولات می شود. تمامی این محصولات را می توان به صورت عمده از کارخانه تولید کننده تهیه نمود.

فروش لواشک دو سر پرس

فروش لواشک دو سر پرس عمده

لواشک دو سر پرس یکی از انواع بسته بندی های متنوع لواشک است که به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسد. لواشک های بسته بندی دارای تمام موارد ملزوم جهت تولید از جمله شماره پروانه بهداشتی ساخت، وزن خالص محصول، نشان سیب سلامت، شماره سری ساخت، تاریخ انقضا و… می باشند که تمامی این اطلاعات روی بسته بندی ها ثبت می گردند. جهت خرید عمده محصولات با برقراری ارتباطی آسان با کارخانه می توانید جهت ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک پذیرایی

خرید لواشک پذیرایی از کارخانه

خرید لواشک پذیرایی به صورت مستقیم و عمده از کارخانه امکان پذیر است. بهترین روش …