لواشک
خانه / ترشک / صادرات لواشک و ترشک به کشور های اروپایی

صادرات لواشک و ترشک به کشور های اروپایی

صادرات لواشک و سس انار تک نفره ایرانی به کشور های مختلف جهان انجام می شود. برای مثال می توان از کشور هایی نظیر آلمان و آمریکا و همینطور ترکیه و عراق در همسایگی ایران نام برد. لواشک و ترشک از محصولاتی هستند که طرفداران خود را در همه نقاط دنیا دارند به همین دلیل بازار صادرات رو به رشدی را در این زمینه شاهد هستیم.

صادرات لواشک و ترشک

تولید انواع لواشک

وجود آب و هوای معتدل در کشور ما باعث شده تا انواع میوه جات در کشور برداشت شوند. از آن جایی که ماده اصلی تولید لواشک پوره میوه است، این موضوع باعث شده تا تولید لواشک نیز در ایران رنق زیادی داشته باشد به طوری که ما شاهد انواع مختلفی از لواشک در بازار هستیم. لواشک های خانگی، لواشک های سنتی و لواشک های صنعتی یا تولید شده در کارخانه از جمله انواع این محصول می باشد.

لواشک های کارخانه ای

ماده اصلی برای تولید لواشک در کارخانه پوره میوه است که معمولا از پوره سیب برای برای این منظور استفاده می کنند. استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث تولید لواشک هایی با کیفیت بالا می شود. کارخانه های انگشت شماری در کشور مشغول به فعالیت هستند که کیفیت محصولات آن ها برای صادرات به کشور های دیگر مناسب است. از جمله این کارخانه ها می توان به اسامی زیر اشاره کرد:

  • شادروز
  • جیکجیکو
  • جنگلی
  • فافا

صادرات لواشک و ترشک

لواشک و مارچوبه ترشی از جمله تنقلاتی هستند که تقریبا همه افراد چه پیر و چه جوان آن را دوست دارند. به دلایل ذکر شده در بالا می توان گفت که ایران از جمله تولید کنندگان بزرگ این محصولات می باشد و کیفیت محصولات تولید شده نیز برای صادرات به کشور های دیگر مناسب است.

از جمله کشور های مشتری لواشک های ایرانی می توان به آمریکا، آلمان، هلند، انگلیس، چین و همچنین عراق و ترکیه و افغانستان در همسایگی ایران نام برد.

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر 3

ترشک فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر

ترشک فله ای 12.5 کیلوگرمی و در انواع مختلف با استفاده از خشکبار با کیفیت …