لواشک
خانه / لواشک ارزان / فروش لواشک عمده ارزان در ایران

فروش لواشک عمده ارزان در ایران

لواشک خانگی الو عمده ارزان در کارخانه های فعال در ایران به دو صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. که خرید عمده آن به طور مستقیم و از کارخانه با قیمت های ارزان تر تمام می شود. از آنجا که ایران کشوری چهار فصل است و به دلیل تنوع آب و هوایی که دارد دارای میوه های ترش و شیرین زیادی است که با استفاده از فراورده های آنها می توان به تولید محصولات فراوانی دست یافت.

لواشک عمده ارزان

 تولید انواع لواشک

در ایران به دلیل وجود کارخانه های متعدد که به تولید و تهیه سس لواشک عمو ترشک اقدام نموده اند و همچنین به دلیل فراوانی محصولات میوه‌ای، طعم و مزه های شیرین، ترش و ملس موجب شده تا رونق بازار لواشک در حد بالایی گسترش پیدا کند.
لواشک به دلیل قدمت دیرینه ای که در کشور ما و طعم های متفاوتی که دارد از جمله تنقلات پر طرفدار محسوب می شود. از انواع لواشک می توان لواشک های کیلویی و بسته بندی که دارای طعم ها و طرح های متنوعی می باشند به تولید می رسد.

لواشک عمده ارزان

فروش لواشک ورقه ای

لواشک ورقه ای در انواع مختلف و با رنگ ها و طعم های متفاوت در بسته بندی های گوناگون وجود دارد. برای مشتریان تهیه لواشک در کارتن های مناسب و اندازه های دلخواه نیز راحت تر می باشد. لواشک ورقه ای را در 14 نوع مختلف می توان تولید کرد و در اختیار شما عزیزان قرار داد.

طعم های مختلف لواشک ورقه ای

  1. لواشک آلبالو
  2. لواشک زرد الو
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک لیمو
  5. لواشک پرتقال
  6. لواشک زرشک
  7. لواشک شاهتوت
  8. لواشک سیب
  9. لواشک هلو
  10. لواشک انار
  11. لواشک انبه
  12. لواشک استوایی
  13. لواشک هفت میوه
  14. لواشک استوایی
تمامی محصولات ذکر شده در شرایطی کاملا بهداشتی به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت می باشند.

لواشک عمده ارزان

فروش لواشک عمده ارزان

تمامی انواع لواشک های تولید شده در طعم ها و مزه های مختلف به صورت عمده و مستقیم از کارخانه در دسترس مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. تهیه محصولات با قیمت ارزان یکی از اصلی ترین خواسته های عمده فروشان در سراسر کشور می باشد که می توانند با خرید مستقیم از کارخانه محصولات مد نظرشان را در شهر خود تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

34b3a59543c29397dc16a79a29e6110f

فروش لواشک انار ارزان

در خصوص محصولاتی مانند لواشک و ترشک می توان بیان داشت که همیشه جزو جذاب ترین و لذیذ ترین خوراکی ها برای همه افراد بوده اند. اما در مصرف این نوع از محصولات باید