لواشک
خانه / لواشک متری / فروش لواشک متری زرشک از کارخانه

فروش لواشک متری زرشک از کارخانه

فروش لواشک متری زرشک از کارخانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب صورت می گیرد. لواشک یکی از محصولات میوه ای بسیار خوش طعم و دلچسب است که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. اکثر ما با انواع مختلف این محصول بی نظیر در بازار آشنا هستیم و می دانیم که تولید کنندگان مختلف این محصول را در انواع طعم ها و بسته بندی های گوناگون به تولید می رسانند.

فروش لواشک متری زرشک از کارخانه

به طور کلی لواشک به صورت متری و بسته بندی از کارخانه به دیگر نقاط عرضه می شود و خریداران با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری می کنند. به طور مثال، محصول مورد نیاز شرکت های پخش کننده انواع لواشک های بسته بندی شده بزرگ و کوچک می باشد.

لواشک برای شب یلدا در طعم های بسیار جدیدی تولید می شوند : تمشک، هلو، آناناس، انبه و انواع لواشک پالپ دار.در مقابل کارگاه های بسته بندی از انواع لواشک های متری در تهیه محصولات خود استفاده می کنند.

فروش لواشک متری زرشک از کارخانه

لواشک متری زرشک و ویژگی های آن

لواشک های متری که به صورت کیلویی و ورقه ای به فروش می رسند، نسبت به انواع لواشک بسته بندی از تنوع طعم بسیار بالاتری برخوردارند. از لواشک های متری می توان در تهیه انواع لواشک طرح دار استفاده کرد. در تهیه این محصولات از لواشک های متری ساده استفاده می شود، چرا که از نظر انعطاف پذیری و جنس آن ها بسیار مناسب این کار می باشند. لواشک زرشک یکی از طعم های بسیار دلچسب و بی نظیر از لواشک های متری است که در مزه ترش و رنگ قرمز تیره به تولید می رسد.

فروش لواشک متری زرشک از کارخانه

لیستی که در ادامه برای شما فراهم شده دیگر طعم های لواشک متری است که به دو صورت پالپ دار و ساده تولید می شوند.

  1. لواشک آناناس
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک آلبالو
  4. لواشک انار
  5. لواشک انبه
  6. لواشک آلو
  7. لواشک لیموعمانی
  8. لواشک میوه های استوایی
  9. لواشک آلوئه ورا
  10. لواشک سیب ترش
  11. لواشک زغال اخته
  12. لواشک زردآلو
  13. لواشک پرتقال
  14. لواشک شاهتوت و…
انواع لواشک های متری در ورقه های 2 کیلویی به تولید می رسند. فروش مستقیم از کارخانه در حجم عمده صورت می گیرد به این صورت که هر ده عدد از لواشک های متری در کارتن های 20 کیلویی به بازار عرضه می شوند.

فروش لواشک متری زرشک از کارخانه

فروش لواشک متری زرشک از کارخانه

نوع روکش لواشک های متری از جنس سلفون است که لواشک را از هر دو طرف با استفاده از روکش پرس می کنند. این عمل باعث می شود که محصول در ارتباط با هوای آزاد نباشد و همچنین از آلودگی های محیطی نیز در امان باشد.

خوردن لواشک برای یبوست اگر بیش از حد باشد، به دلیل اینکه کالری به بدن می رساند می تواند چاق کننده باشد. علاوه بر رعایت تمامی اصول بهداشتی در تولید لواشک، این محصولات دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت نیز می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک متری انار 1

خرید لواشک متری انار

لواشک متری انار را می توان مستقیما از تولیدکنندگان این محصول خریداری نمود. تولید و …