لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروش لواشک پذیرایی عمده مستقیم از کارخانه

فروش لواشک پذیرایی عمده مستقیم از کارخانه

لواشک پذیرایی عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به فروش می رسد. می دانیم که خرید عمده هر محصولی برای خریدار از صرفه اقتصادی برخوردار است، با این حال اگر محصول به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی نیز خریداری شود سود بسیار مناسبی متوجه خریدار خواهد شد. در کنار آن، خرید محصول از تولید کننده اصلی، خریدی بسیار مطمئن تر خواهد بود.

لواشک پذیرایی عمده

لواشک پذیرایی عمده

لواشک پذیرایی و آلو خشک در بازار تهران یکی از انواع لواشک های بسته بندی است که خود شامل دو نوع پذیرایی دو سر پیچ و لواشک پذیرایی دو سر پرس می باشد. این نوع لواشک بسیار مناسب مجالس و مهمانی ها بوده و گزینه بسیار مناسبی برای پذیرایی می باشد.

لواشک های پذیرایی از بسته بندی های بسیار شکیل و مناسبی برخوردار بوده و استفاده آن ها بسیار راحت می باشد. همچنین از لحاظ بهداشتی بسیار مورد قبول هستند.

همین موارد باعث شده تا لواشک های پذیرایی فروش بسیار بالایی در بازار ترشیجات داشته باشند.

لواشک پذیرایی عمده

لواشک پذیرایی و آلو خشک آفتابی در طعم های سیب و انار، سیب و زرشک، هفت میوه و…تولید می شود و بسته به سلیقه متفاوت مشتریان به صورت عمده به فروش می رسند. بسته بندی این محصولات شامل روکش های سلفونی و متالایز بوده که در نوع متالایز، محصول داخل بسته بندی دیده نمی شود.

این محصولات به صورت عمده در طعم و طرح دلخواه به صورت مستقیم قابل خریداری می باشند.

لواشک پذیرایی عمده

فروش لواشک پذیرایی عمده از کارخانه

جهت خرید عمده این محصولات، پیشنهاد می کنیم آن ها را مستقیما از کارخانه تهیه نمایید تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. کارخانه تولید کننده لواشک بسته بندی را در انواع طرح ها و طعم های بسیار متفاوت و به روز تولید کرده و آن ها را برای تمامی خریداران از شهرهای سراسر ایران ارسال می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک پذیرایی

خرید لواشک پذیرایی از کارخانه

خرید لواشک پذیرایی به صورت مستقیم و عمده از کارخانه امکان پذیر است. بهترین روش …