لواشک
خانه / لواشک / فروش لواشک شکلاتی 500 گرمی

فروش لواشک شکلاتی 500 گرمی

فروش لواشک شکلاتی که از انواع لواشک پذیرایی می باشد در وزن های 250 و 500 گرم صورت می گیرد. انواع لواشک شکلاتی به صورت فله یا کیلویی در کارتن های 9 ، 10 و 12 کیلویی به بازار عرضه می شوند که آنها را در بسته بندی های سلفونی و یا متالایز قرار می دهند.

فروش لواشک شکلاتی

فروش لواشک شکلاتی

لواشک شکلاتی که به لواشک مجلسی، لواشک لقمه ای و لواشک پذیرایی نیز معروف می باشد از نظر بسته بندی در دو نوع لواشک پذیرایی متالایز که محصول در نوع بسته بندی آن دیده نمی شود و نوع دیگر بسته بندی که به صورت شفاف و سلفونی است، می باشد. انواع لواشک شکلاتی در کارتن هایی که وزن آنها ذکر شد بسته بندی می شوند و هر کارتن طعم مخصوص به خود را دارد.

لواشک شکلاتی به صورت ترکیبی از میوه ها تولید می شود و از پوره میوه های مختلف در تهیه و تولید انواع لواشک های شکلاتی استفاده می کنند.

فروش لواشک شکلاتی

در ادامه طعم های مختلف لواشک های شکلاتی را با هم می خوانیم.

  1. طعم پوره خرما
  2. طعم سیب و انار
  3. طعم سیب و زردآلو
  4. طعم سیب و آلبالو
  5. طعم سیب و زرشک
  6. مخلوط چند میوه

محصولات ذکر شده به صورت شکلاتی و مناسب برای پذیرایی تولید می شوند و در اختیار شما عزیزان قرار میگیرند.

فروش لواشک شکلاتی

انواع لواشک پذیرایی

همانطور که در بالا اشاره کردیم این نوع لواشک ها به دلیل حجم کمی که دارند، بسیار مناسب برای استفاده به عنوان چاشنی در مجالس و مهمانی ها هستند و همچنین برای صادرات از بهترین گزینه ها محسوب می شوند.

لواشک های پذیرایی در دو نمونه دو سرپرس و دو سر پیچ تولید می شوند که اصولا لواشک دو سر پرس با بسته بندی متالایز و لواشک دو سر پیچ دارای بسته بندی سلفونی و شفاف می باشند.

فروش لواشک شکلاتی

در بازار ترشیجات لواشک پذیرایی به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد. بسته بندی انواع لواشک پذیرایی فله در سلفون های ساده  1 کیلویی و 5 کیلویی صورت می گیرد. وزن کارتن این محصولات در کارخانه های لواشک سازی متفاوت است. 5 کیلوگرم، 9 کیلوگرم، 10 کیلوگرم و 12 کیلوگرم و …

فروش لواشک شکلاتی

این محصول در بسته بندی هایی با وزن های کمتر نیز قابل عرضه می باشد. 300 گرم، 500 گرم، 700 گرم از وزن های مختلف آنها است که نوع بسته بندی آنها نیز متفاوت است و شامل موارد زیر می باشد:

  • سلفونی ساده
  • سلفونی طرح دار
  • تلقی استوانه ای
  • سطلی کوچک
  • تلقی های درب دار

با توجه به تنوع زیاد و قیمت های متفاوت، تولید به سفارش مشتری صورت می گیرد. می توانید با اعلام نوع بسته بندی و وزن مورد نظر، محصولات را به دلخواه خود سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش از طریق سایت فروشگاهی

خرید لواشک ترش در انواع مختلف به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشگاهی ایران …