لواشک
خانه / لواشک فله / فروش لواشک کیوی فله

فروش لواشک کیوی فله

لواشک کیوی فله در انواع پالپ دار و ساده از کارخانه به فروش می رسد. از جمله طعم های دیگر لواشک فله می توان به طعم های انار، انبه، پرتقال، سیب، زرشک، آلو، آلبالو، زردآلو، زرشک، استوایی، لیمو، شاه توت، زغال اخته، میکس انار و زرد آلو و… اشاره کرد که در این مطلب با توضیحاتی درباره لواشک کیوی فله همراه شما خواهیم بود.

لواشک کیوی فله

فروش لواشک کیوی فله

کیوی از جمله میوه هایی است که به دلیل طعم ترش و خوشمزه آن، و همچنین خواصی که در آن نهفته است طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد. از جمله خواص کیوی می توان به خاصیت جوان سازی پوست، کمک به کاهش وزن، کمک به سیستم گوارش، جلوگیری از اختلالات تنفسی، کنترل دیابت و… اشاره کرد.

لواشک کیوی فله

لواشک کیوی که از شیره ی قوام آمده میوه کیوی بدست می آید خواص آن را نیز دارا می باشد. رنگ لواشک کیوی سبز است و این از جمله خصوصیاتی است که باعث شده نسبت به دیگر طعم های لواشک متمایز باشد. این محصول را می توان به صورت فله ای از کارخانه تهیه کرد.

لواشک کیوی فله

علاوه بر لواشک کیوی، لواشک فله در طعم های بی نظیر و متنوع دیگری نیز به تولید می رسد. این محصولات در مزه های ترش، شیرین و ملس هستند و با اکثر ذائقه ها همخوانی دارند. از جمله طعم های آن می توان طعم انار، زرشک، آلبالو، زردآلو، انبه، میوه های استوایی، شاه توت، آلو، سیب ترش، زغال اخته، پرتقال، لیمو عمانی و… را نام برد.

لواشک برای شب یلدا در طعم های بسیار جدیدی تولید می شوند : تمشک، هلو، آناناس، انبه و انواع لواشک پالپ دار.
لواشک کیوی فله و طعم های دیگر، در ورقه های 2 کیلوگرمی به تولید می رسند.

این محصولات کاملا بهداشتی بوده و با روکش های سلفونی از دو طرف پرس شده می باشند تا از برخورد با هوا و آلودگی های محیطی در امان باشند.

لواشک کیوی فله

 

فروش مستقیم لواشک فله

آیا می دانستید با خرید مستقیم محصولات خود از کارخانه می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید؟ چرا که محصول مورد نظر، بدون هیچ واسطه ای به دست شما می رسد و هیچ هزینه اضافه را در برنمی گیرد. علاوه بر این، با خرید از کارخانه تولید کننده می توان از محصولات خریداری شده اطمینان کامل حاصل کرد.

لواشک کیوی فله

از جمله کارخانه هایی که از این طریق محصولات خود را به فروش می رسانند کارخانه لواشک است که به صورت فله لواشک را به دست مشتری می رساند.

خوردن لواشک برای یبوست اگر بیش از حد باشد، به دلیل اینکه کالری به بدن می رساند می تواند چاق کننده باشد. لواشک فله شامل انواع ساده و پالپ دار می باشد که خرید آن با توجه به نیاز مشتری متفاوت می باشد. مصرف کنندگان می توانند با توجه به ویژگی های ذکر شده، محصول مورد نیاز خود را با طعم دلخواه به صورت مستقیم خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

انواع لواشک فله ای در مشهد

فروش انواع لواشک فله ای در مشهد

فروش انواع لواشک فله ای در مشهد به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود. …