لواشک
خانه / لواشک / خرید لواشک شکلاتی از کارخانه

خرید لواشک شکلاتی از کارخانه

خرید لواشک خانگی به صورت مستقیم از تولید کنندگان معتبر در سراسر کشور امکان پذیر است.اگر به دنبال راهی برای خرید لواشک شکلاتی از کارخانه هستید می توانید با ما ارتباط برقرار کنید تا محصول مورد نظر شما را در طعم و اندازه دلخواهتان به دستتان برسانیم. خرید از کارخانه، گزینه بسیار مناسبی برای فروشندگان و عمده فروشان خواهد بود تا علاوه بر داشتن خریدی مطمئن، در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایند.

خرید لواشک شکلاتی

خرید لواشک شکلاتی

لواشک خانگی امسال یا همان لواشک پذیرایی، به دلیل سایز مناسب و استفاده راحت آن، همیشه جزو موارد پیشنهادی جهت استفاده در مجالس و دورهمی ها به شمار می آید. لواشک های شکلاتی شامل دو نوع شکلاتی دو سر پیچ و شکلاتی دو سر پرس می باشند که دارای طعم های سیب و زرشک،هفت میوه و سیب و انار هستند. روکش این محصولات به صورت متالایز یا سلفونی است.

تنوع طعم و طرح در لواشک های پذیرایی از دلایل فروش بسیار زیاد آن به شمار می رود.

خرید لواشک شکلاتی

علاوه بر این موارد، لواشک در طرح های بسیار متنوع دیگری که از انواع بسته بندی و فله محسوب می شوند نیز به صورت مستقیم به فروش می رسند. لواشک فله در ورقه های 2 کیلویی از 15 طعم مختلف تشکیل می شود که از جمله آن می توان طعم های سیب، انار،کیوی، زرشک، لیمو، آلو، زردآلو، انبه، زغال اخته، پرتقال، آلبالو، گوجه سبز، استوایی، میکی انار و زردآلو و… نام برد.

خرید لواشک شکلاتی

لواشک های بسته بندی که لواشک شکلاتی یکی از انواع آن است، در طرح های متفاوت دیگری همچون طرح سیب، طرح انار، کیمی، کبابی، ورقه ای، لوله ای و… نیز تولید می گردند.

خرید لواشک از کارخانه

خرید از کارخانه راهی مطمئن و آسان است که در این روش علاوه بر اینکه می توان محصول مورد نظر را با هزینه بسیار مناسب خریداری کرد، از لحاظ بهداشت، استاندارد و شرایط تولید آن می توان اطمینان کامل کسب نمود و خریدی رضایت مندانه داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش از طریق سایت فروشگاهی

خرید لواشک ترش در انواع مختلف به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشگاهی ایران …