لواشک
خانه / ترشک / عرضه ترشک انار کیلویی از کارخانه

عرضه ترشک انار کیلویی از کارخانه

عرضه ترشک انار کیلویی و سس انار تک نفره از کارخانه و به صورت مستقیم امکان پذیر است. ترشک انار از میوه درجه یک انار تولید می شود که با طعم ترش و دلچسب خود در عرصه ترشیجات زبانزد شده است و طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که کیفیت، بهداشت و سلامت این محصولات موضوع بسیار حائز اهمیتی برای خریداران است، پیشنهاد ما برای شما خرید مستقیم از کارخانه است.

عرضه ترشک انار کیلویی

ترشک انار کیلویی

انواع ترشک ها و مارچوبه ترشی در 16 طعم مختلف به صورت کیلویی و بسته بندی در کارخانه به تولید می رسند. ترشک کیلویی که انتخاب بسیاری از عمده فروشان و خریداران است در طعم های بسیار متنوعی به تولید می رسد. این محصولات در کارخانه و در دستگاه های مخصوص به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت نیز می باشند.

عرضه ترشک انار کیلویی

یکی از انواع ترشک کیلویی، ترشک انار است که از ویژگی های آن، رنگ قرمز و طعم ترش و ملس اش است. در تهیه ترشک انار از میوه انار مرغوب استفاده می شود و 70 درصد ترشک شامل دانه های انار گوشتی می باشد. و مقدار شربت موجود در ترشک انار 30 درصد است.

این محصول بی نظیر در پت های 13 کیلویی ترشک به فروش می رسد و بر روی ظروف آن تمامی موارد لازم اعم از تاریخ تولید و انقضا و نشان های سلامت و تولید نیز درج شده است.

عرضه ترشک انار کیلویی

عرضه ترشک انار کیلویی به صورت مستقیم از کارخانه

این محصول را می توان در کنار طعم های دیگر ترشک های میوه از جمله ترشک بیست میوه، ترشک هفت میوه، ترشک آلو قرمز، ترشک آلو زرد، ترشک زردآلو قرمز، ترشک زردآلو زرد، ترشک پرتقال، ترشک زغال اخته، ترشک انجیر، ترشک هلو، ترشک آلو سیاه و … به صورت عمده و مستقیم از کارخانه خریداری کرد. جهت خرید این محصولات از هر کجای ایران، می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر 3

ترشک فله ای 12.5 کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر

ترشک فله ای 12.5 کیلوگرمی و در انواع مختلف با استفاده از خشکبار با کیفیت …