لواشک
خانه / ترشک / لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب

لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب

لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب را از کجا می توان تهیه کرد؟ به عنوان یک خریدار یا عمده فروش حتما تا به حال به این سوال بر خورده اید. برای تهیه این محصولات باید موارد مهمی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید کالا یا محصولی مرغوب، سالم و مطمئن خریداری کنید. در این مطلب به تعدادی از این موارد اشاره می شود تا شما همراهان عزیزمان بتوانید با اطمینان خاطر کامل این محصولات را خریداری نمایید.

لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب

تهیه انواع لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب و با کیفیت

این محصولات جزو خوراکی های خوشمزه و بسیار پر طرفدار هستند که از انواع میوه های گوناگون به تهیه می رسند. فرآورده های میوه ای را می توان به عنوان تنقلات یا میان وعده ها استفاده کرد و از طعم و خواص سرشار آن ها بهره مند شد. اما سوال اینجاست که آیا هر محصولی سالم و قابل اعتماد است؟ از کجا می توان به سلامت و بهداشتی بودن این خوراکی ها پی برد؟ تشخیص این موارد کار سخت و دشواری نیست. تنها کافیست هنگام خرید موارد زیر را در نظر بگیرید.

در تولید وتهیه ترشک الو صنعتی مواد افزودنی ( اسید سیتریک، پوره خرما، نشاسته ) نیز استفاده می شود.

  1. توجه داشته باشید که محصول مورد نظر حتما دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید باشد و این موارد بر روی آن ها درج شده باشد.
  2. نوع بسته بندی و استحکام ظروف به کار برده شده بسیار مهم است.
  3. نوع مواد اولیه و سالم بودن آنها تاثیر ویژه ای در کیفیت نهایی این محصولات خواهند داشت.
  4. تازگی و تاریخ انقضا محصولات باید مورد توجه قرار گیرد.
با توجه به این موارد شما قادرید محصولی مطمئن و سالم را خریداری کنید.

لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب

خرید انواع ترشک، لواشک و رب میوه ای

لواشک کیلویی در دو نوع پالپ دار و ساده به تولید می رسد که نوع پالپ دار آن در طعم های لواشک کیوی، لواشک پرتقال، لواشک آلبالو، لواشک انار، لواشک زرشک، لواشک شاهتوت، لواشک سیب ترش، لواشک آلو، لواشک لیمو عمانی، لواشک زغال اخته، لواشک انبه، لواشک آناناس و… می باشد. لواشک های ساده نیز در چهار طعم لواشک کیوی رنگ سبز، لواشک زردآلو رنگ زرد، لواشک آلبالو رنگ قرمز، و لواشک پرتقال رنگ نارنجی به تولید می رسند.

لواشک های بسته بندی نیز در بسته های پذیرایی دو سر پرس، دو سر پیچ، ورقه ای، لوله ای، سیخی و… نیز تولید می شود که بسیار مناسب انواع مجالس و دورهمی هاست.

لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب

ترشک نیز همانند لواشک در دو نوع کیلویی و بسته بندی وجود دارد که لواشک های کیلویی در طعم های ترشک انار، ترشک آلبالو، ترشک گیلاس، ترشک شاهتوت، ترشک زردآلو قرمز، ترشک زردآلو زرد، ترشک آلو زرد، ترشک آلو قرمز، ترکش زغال اخته، ترشک مخلوط بیست میوه، ترشک مخلوط هفت میوه، ترشک انجیر، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک آلو سیاه، ترشک آلو سیاه ویژه،ترشک هلو و… در پت های 13 کیلوگرمی به فروش می رسند.

انواع ترشک آلبالو و لواشک کیلویی در ۳ طعم ترش، شیرین و ملس تولید می شود.

ترشک بسته بندی نیز در سه نوع وکیوم یا استندی، ظرفی یا کریستالی، لیوانی به تولید می رسند.

لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب

رب میوه ای که از پوره میوه های متفاوت به تولید می رسد نیز دارای طعم های بسیار متنوعی از جمله رب های انار غلیظ، رب انار رقیق، رب تمشک، رب آلوچه قجری، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب لیمو عمانی، رب آلو سبز، رب آلو قرمز، رب کیوی، رب آلبالو، رب زغال اخته، تمر هندی، تمر آلبالو و غیره می باشند که همانند ترشک های فله در پت ها 13 کیلویی به فروش عمده می رسند.

لواشک، ترشک و رب میوه مرغوب

یکی از امتیازاتی که برای خریداران بخصوص عمده فروشان وجود دارد، خرید مستقیم از درب کارخانه است. این نوع خرید به دلیل عدم وجود واسطه، از نظر اقتصادی بسیار به نفع خریدار خواهد بود. جهت خرید انواع لواشک کیلویی و بسته بندی، ترشک کیلویی و بسته بندی و انواع رب میوه فله می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرغوب ترین رب تمشک

مرغوب ترین رب تمشک بازار + خرید عمده

مرغوب ترین رب تمشک بازار را از طریق این سایت به صورت عمده و مستقیم …