لواشک
خانه / لواشک زردآلو / خرید لواشک زردآلو متری در ایران

خرید لواشک زردآلو متری در ایران

خرید لواشک خانگی در ایران به راحتی انجام می پذیرد زیرا ایران در تولید انواع لواشک متری و سنتی سابقه ای طولانی دارد و با کیفیت ترین لواشک ها را به بازار عرضه می نماید. خرید لواشک زردآلو متری و لواشک های پذیرایی با طعم زردآلو به دلیل خواص زیاد و طعم ملسی که دارند با استقبال زیادی از طرف آقایان روبرو شده اند.

خرید لواشک زردآلو

خرید لواشک زردآلو

زردآلو از سری میوه هایی است که خاصیت فراوانی دارد و جزو میوه های اعجاب انگیز به شمار می آید زیرا از میوه، دانه و حتی روغن هسته آن می توان استفاده نمود. لواشک زردآلو یکی دیگر از استفاده ها و فرآورده های این میوه می باشد. در مورد لواشک خانگی امسال زردآلو باید به 2 نکته توجه داشت، بعد از میل کردن لواشک زردآلو نباید آب سرد نوشید، زیرا باعث دل درد می شود و اینکه این محصول به دلیل ملس بودن باعث افزایش اشتها می شود. خرید لواشک زردآلو در 3 نوع مختلف یکی از امتیازهایی است که عمده فروشان می توانند از طریق این مجموعه بهره مند شوند.

خرید عمده لواشک متری

خرید عمده لواشک متری و ورقه ای در طعم های مختلف و در کیفیت های متفاوت توسط این مجنوعه به تولید می رسد. انواع لواشک متری به طول 1 متر و 20 سانتیمتر، عرض 45 سانتی متر و با قطر 2 تا 4 میلی گرم موجود می باشد. وزن هر ورق نیز می تواند متفاوت باشد و هر ورق بین 1/500 کیلوگرم  تا 2/500 گرم دارای وزن است. طعم های مختلف لواشک به شرح زیر می باشد:

  1. لواشک انار
  2. لواشک زردآلو
  3. لواشک زرشک
  4. لواشک آلبالو
  5. لواشک تمشک
  6. لواشک کیوی
  7. لواشک آناناس پاپ دار
  8. لواشک استوایی پالپ دار
  9. لواشک هلو
  10. لواشک پرتقال

خرید لواشک زردآلو

خرید انواع لواشک در ایران

به غیر از لواشک متری، این محصول دارای انواع بسیار متفاوت و متنوعی می باشد که با قیمت های 500 فروش و 1000 فروش در اختیار مصرف کننده نهایی قرار می گیرد. یکی از راه های خرید لواشک و دیگر محصولات بازار ترشیجات از طریق روش های آنلاین و اینترنتی میسر می باشد و خریداران با هزینه های بسیار کم و صرف کردن وقت اندکی می توانند از لیست قیمت محصولات و کاتالوگ محصولات لواشک و ترشک اطلاعاتی را کسب نمایند.
محصولات پر فروش بازار ترشیجات به این موارد محدود می شوند:

  • ترشک فله
  • ترشک بسته بندی
  • آلوچه شیره دار فله
  • آلوچه شیره دار بسته بندی
  • آلوچه سسی و متالایز
  • تافی ترش
  • لواشک پذیرایی دو سر پرس
  • لواشک پذیرایی دو اسر پیچ
موارد فوق دارای بسته بندی های کوچک به صورت وکیومی و سطلی هستند و همگی دارای مجوز بهداشت می باشند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش لواشک متری استوایی از کارخانه

فروش لواشک متری استوایی از کارخانه

فروش لواشک متری استوایی از کارخانه های متعدد در کشور امکان پذیر است. لواشک متری …