لواشک
خانه / لواشک ورقه ای / صادرات لواشک ورقه ای ساده به آلمان

صادرات لواشک ورقه ای ساده به آلمان

صادرات لواشک ورقه ای ساده و سس انار تک نفره به آلمان و دیگر کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای همسایه از ایران امکان پذیر است. لواشک ورقه ای یکی از هزاران محصولی است که سالانه از ایران به کشورهای سراسر دنیا صادر می شود. لواشک ورقه ای هم به صورت پالپ دار و هم به صورت ساده تولید می شود و به صورت عمده به فروش می رسد. از لواشک های ورقه ای در تهیه انواع لواشک های طرح دار استفاده می شود. این محصول بی نظیر که از کارخانه به صورت عمده به فروش می رسد، به صورت جزئی نیز در فروشگاه ها و مغازه های سبزی فروشی یا ترشی فروشی یافت می شود.

صادرات لواشک ورقه ای ساده به آلمان

لواشک ورقه ای ساده و انواع آن

لواشک ورقه ای و مارچوبه ترشی یکی از خوراکی هایی است که روزانه به عنوان میان وعده یا جایگزینی برای تنقلات مضر استفاده می شود. این محصول از میوه طبیعی و در کارخانه تهیه می شود و در محیطی کاملا بهداشتی نگهداری می شود. بسته بندی لواشک های ورقه ای به صورت روکش های پلاستیکی و یا سلفونی است که در دو طرف لواشک پرس شده و از برخورد محصول با هوا، آلودگی های محیط و ریز حشرات جلوگیری می کند.

صادرات لواشک ورقه ای ساده به آلمان

لواشک ورقه ای ساده از پوره میوه های مختلف به دست می آید. جنس این محصول طوری است که نه زیاد خمیری و نه زیاد خشک است و به راحتی شکل می پذیرد. به همین دلیل از آن در تهیه لواشک های مدل دار مثل کیک لواشکی، رز باکس لواشکی، لواشک لیسکی، لواشک طرح قلب، رولت، شیرینی و… استفاده می شود.

لواشک های ساده را می توان در طعم های زیر خریداری کرد.

  1. لواشک پرتقال با رنگ نارنجی
  2. لواشک کیوی با رنگ سبز
  3. لواشک آلبالو با رنگ قرمز
  4. لواشک زردآلو با رنگ زرد
هر ورقه لواشک در ابعادی حدود 140 سانتی متر* 50 سانتی متر است و وزن آن نیز تقریبا 2 کیلوگرم است. خرید عمده این محصولات در کارتن های مجزا از هر طعم صورت می گیرد که داخل هر کارتن 10 ورقه لواشک به وزن 20 کیلوگرم وجود دارد.

صادرات لواشک ورقه ای ساده به آلمان

صادرات لواشک ورقه ای به آلمان

آلمان یکی از کشورهایی است که صادرات لواشک ورقه ای به آن در حجم های بالا انجام می گیرد. علاوه بر لواشک ورقه ای ساده که با انواع آن در این مطلب آشنا شدیم، لواشک ورقه ای به صورت پالپ دار در طعم های زغال اخته، کیوی، انار، زرشک، سیب ترش، انبه، لیمو عمانی، آلوئه ورا، آناناس، شاهتوت، پرتقال و… نیز صادر می گردد. از ویژگی های مهم و مثبت این محصولات این است که دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت بوده و از نظر بهداشتی مطمئن هستند. جهت خرید هر یک از محصولات به صورت عمده، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک کیلویی ورقه ای

عرضه لواشک کیلویی ورقه ای به صورت عمده

لواشک کیلویی ورقه ای پس از تولید، از کارخانه به طور عمده عرضه می شود. …