لواشک
خانه / لواشک طاقه ای / خرید و فروش کلی لواشک طاقه ای در ایران

خرید و فروش کلی لواشک طاقه ای در ایران

خرید و فروش کلی لواشک طاقه ای و رب انار یک کیلویی در ایران از کارخانه های معتبر امکان پذیر می باشد. لواشک طاقه ای یکی از پرطرفدار ترین انواع لواشک ها در ایران است که به دیگر نام های متری، ورقه ای و کیلویی نیز شناخته می شود. لواشک طاقه ای به صورت طاقه هایی با اندازه تقریبی 100 سانتی متر، در انواع طعم های مختلف به تولید می رسد و از طعمی ترش و دلچسب برخوردار است. اگر شما هم از طرفداران این خوراکی لذیذ هستید، پیشنهاد ما به شما تهیه لواشک و محصولات مشابه آن همچون ترشک و رب میوه ای از تولید کنندگان معتبر است تا از سلامت آن ها پیش از مصرف اطمینان کسب کنید.

خرید و فروش کلی لواشک طاقه ای در ایران

انواع لواشک طاقه ای در ایران

لواشک طاقه ای و ترشی گوجه فرنگی در طعم های ترش و ملس از میوه های مختلف و یا ترکیب چند میوه به تهیه می رسد و به صورت پالپ دار یا بدون پالپ به بازار عرضه می شود. با تهیه پوره میوه های مختلف و خشک کردن آن ها، لواشک به دست می آید. این محصولات امروزه در کارخانه و زیر نظر کارشناسان به تولید می رسند و از نظر کیفیت، مرغوبیت و بهداشت نسبت به محصولات خانگی مطمئن تر می باشند.

خرید و فروش کلی لواشک طاقه ای در ایران

لواشک های طاقه ای پالپ دار که حاوی تکه های میوه هستند در طعم های بی نظیر استوایی، کیوی، آلبالو، پرتقال، آناناس، انبه، شاهتوت، زغال اخته، سیب ترش، هلو، آلوئه ورا، لیمو عمانی، زردآلو و… تولید می شوند.

لواشک های طاقه ای بدون پالپ نیز در 4 طعم پر طرفدار آلبالو، کیوی، زردآلو و پرتقال به تولید می رسند که از آن ها می توان در تهیه انواع لواشک طرح دار استفاده کرد.

لواشک های تولید شده در کارخانه های معتبر، از مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید برخوردارند.

خرید و فروش کلی لواشک طاقه ای در ایران

خرید و فروش کلی لواشک طاقه ای در ایران

در ایران کارخانه های زیادی در حال تولید انواع لواشک و ترشک هستند که محصولات خود را به طور مستقیم و عمده از درب کارخانه به فروش می رسانند. به عنوان خریدار عمده می توانید این محصولات را از سراسر ایران به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک طاقه ای پالپ دار

صادرات لواشک طاقه ای پالپ دار از ایران

صادرات لواشک طاقه ای پالپ دار و سس انار تک نفره از ایران به تمامی …