لواشک
خانه / لواشک زردآلو / خرید لواشک زردآلو دو سر پرس از کارخانه

خرید لواشک زردآلو دو سر پرس از کارخانه

خرید لواشک خانگی 1401 در بسته بندی ها و طرح های بسیار متنوع امروزه کار بسیار سختی نیست، زیرا در ایران کارخانه های بزرگی هستند که به تولید انواع لواشک و ترشک در طعم های متنوع مشغول هستند. لواشک زردآلو دو سر پرس، لواشک زردآلو ورقه ای و فله و دیگر اشکال این طعم خوشمزه با مجوز بهداشت در اختیار عمده فروشان قرار داده می شود.

خرید لواشک زردآلو

خرید لواشک زردآلو

با توجه به استقبال زیاد افراد از لواشک خانگی کیلویی زردآلو، این محصول در سبد محصولات ویژه بازار ترشیجات قرار گرفته است. این میوه خوشمزه که فرآورده های بسیار زیادی دارد، به خاطر مزه ملس خود، حتی نظر آقایان را نیز جلب کرده است. لواشک زردآلو در بسته بندی های بسیار متنوعی تولید می شود که یکی از آنها لواشک پذیرایی می باشد، دیگر محصولات لواشک زردآلو را برای شما ذکر می کنیم.

برای خرید این محصولات می توانید اقدام نمایید.

  • لواشک لوله ای
  • لواشک ورقه ای
  • لواشک دو سر پرس
  • لواشک دو سر پیچ
  • تافی ترش میوه ای
  • تافی لواشکی
تمامی محصولات بالا با طعم زردآلو و مزه ملس در ابعاد و وزن های متفاوت موجود می باشند.

خرید لواشک زردآلو

کارخانه تولیدکننده لواشک دو سر پرس

همان طور که اشاره کردیم کارخانه های زیادی هستند که به تولید کننده انواع لواشک می باشند و یکی از معروف ترین آنها کارخانه لواشک شادروز می باشد که لواشک دو سر پرس را با بسته بندی های بسیار جذاب و زیبا به بازار ارائه می کند. در ادامه می توانید عکس این محصول ویژه را مشاهده نمایید. انواع لواشک پذیرایی این کارخانه به صورت ورقه ای و از پوره میوه می باشند.

خرید لواشک زردآلو

خرید عمده انواع لواشک از کارخانه

برای خرید عمده انواع لواشک و ترشک یکی از راه های پیشنهادی ما استفاده از روش های اینترنتی و شبکه های اجتماعی می باشد، زیرا با ارسال یک پیام و با صرف کمترین وقت می توانید از لیست قیمت و دیگر جزئیات مربوط به محصولات قابل فروش مطلع شوید و برای خرید عمده اقدام کنید.

معرفی محصولات
  1. ترشک بسته بندی در 3 نوع
  2. ترشک فله در 6 طعم
  3. لواشک فله و ورقه ای در 6 طعم
  4. لواشک شکلاتی در 9 طعم
  5. لواشک دو سر پرس در 5 طعم
  6. لواشک خرما
  7. آلوچه فرآوری شده
  8. تافی ترش
از آنجایی که عمده مصرف کنندگان این محصولات کودکان می باشند، انواع محصولات را به همراه سیب سلامت و مجوز بهداشت به بازار عرضه می نمایم.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021