لواشک
خانه / لواشک کیلویی / فروش لواشک کیلویی در تهران به صورت آنلاین

فروش لواشک کیلویی در تهران به صورت آنلاین

فروش لواشک کیلویی در طعم های بسیار مختلف انجام می شود. معمولا ورقه هایی از لواشک که با روش های متنوع تولید می شوند به لواشک های کیلویی معروف هستند، و یکی از شهرهای پرطرفدار این محصول تهران است. تمام عمده فروشان عزیز در تهران می توانند از قیمت و کیفیت این محصول به صورت آنلاین مطلع شوند.

انواع لواشک های نیمه صنعتی

لواشک نیمه صنعتی یکی از جدیدترین محصولات تولید شده کارخانه ما می باشد و مفتخر هستیم به شما عزیزان اعلام کنیم که این لواشک ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. لواشک های نیمه صنعتی، نوعی از لواشک های ورقه ای می باشند که به روش سنتی تولید می شوند و فقط مرحله خشک شدن آن در دستگاه انجام می شود. پایه این لواشک ها پوره سیب می باشد که عملکرد این پوره تقریبا ماننند سرکه است و از فساد لواشک جلوگیری می کند. فروش لواشک کیلویی در قالب کارتن های ۲۰ کیلوگرمی صورت می گیرد و هریک از ورقه ای محصولات نیمه صنعتی، وزنی حدود ۲ کیلوگرم دارد.

لواشک برای شب یلدا در طعم های بسیار جدیدی تولید می شوند : تمشک، هلو، آناناس، انبه و انواع لواشک پالپ دار با تکه های آلوئه ورا

طعم های دیگر این محصول عبارتند از : انار، زرشک، کیوی و زردآلو

تمامی افرادی که به دنبال یک محصول کاملا متفاوت از نظر کیفیت و طعم هستند می توانند خرید و فروش لواشک کیلویی و نیمه صنعتی را در بازار خود داشته باشند.

فروش لواشک کیلویی

خوردن لواشک : چاقی یا لاغری

بسیاری از عزیزان طی تماس هایی با ما، پرسش هایی در مورد این داشته اند که آیا لواشک چاق کننده است یا خیر؟

خوردن لواشک برای یبوست اگر بیش از حد باشد، به دلیل اینکه کالری به بدن می رساند می تواند چاق کننده باشد.

جالب است بدانید که کالری لواشک ها از میوه آنها بیشتر است اگر چه خواص میوه را با خود به همراه دارند.

به دلیل اینکه مواد اولیه در تولید لواشک حرارت می بینند و آب موجود در آنها تبخیر می شود و افزودنی هایی نظیر نمک دارد، کالری و قند بیشتری را جذب می کند و اگر بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد، می تواند چاق کننده باشد.لواشک های ترش در هضم و جذب غذاها نقش موثرتری دارند.

فروش لواشک کیلویی

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی به صورت اینترنتی در تهران

خرید لواشک کیلویی از قبیل لواشک های سنتی، صنعتی و محلی که معمولا به صورت …