لواشک
خانه / لواشک کیلویی / فروش لواشک میوه ای کیلویی

فروش لواشک میوه ای کیلویی

تهیه و فروش لواشک میوه ای کیلویی در طعم های بسیار متنوع صورت می گیرد. لواشک میوه ای را می توان هم در نوع کیلویی و هم در نوع بسته بندی از کارخانه تهیه نمود. خریداران می توانند این محصولات را در مقدار و طعم دلخواه خود سفارش دهند.

لواشک میوه ای کیلویی

انواع لواشک میوه ای

لواشک میوه ای از میوه های متنوع و خوشمزه تهیه می شود و طعم آن با توجه به میوه استفاده شده می تواند ترش، شیرین یا ملس باشد. این محصول به صورت کیلویی و بسته بندی به بازار عرضه می شود که هر نوع آن خود دارای طعم ها و طرح های مختلف می باشد. از انواع لواشک میوه ای کیلویی می توان به 15 طعم متفاوت زیر اشاره کرد.

  1. لواشک انبه
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک سیب
  4. لواشک لیمو
  5. لواشک آلو
  6. لواشک آلبالو
  7. لواشک زردآلو
  8. لواشک پرتقال
  9. لواشک شاه توت
  10. لواشک زغال اخته
  11. لواشک استوایی
  12. لواشک انار
  13. لواشک زرشک
  14. لواشک گوجه سبز
  15. لواشک میکس انار و زرد آلو
لواشک متری به دوصورت پالپ دار و ساده تولید می شود که نوع پالپ دار آن دارای 15 طعم ذکر شده، و نوع ساده آن شامل طعم های کیوی، پرتقال، آلو و زردآلو می باشد.

لواشک میوه ای کیلویی

لواشک ساده در بسته بندی های مجدد کاربرد دارد، به دلیل اینکه سطح آن صاف بوده و جنس آن نه زیاد خمیری ست و نه خشک، به راحتی برش می خورد و شکل می پذیرد. از آن می توان در ساخت طرح های گل رز، شکلات، کیکی و… استفاده کرد.

لواشک برای شب یلدا در طعم های بسیار جدیدی تولید می شوند : تمشک، هلو، آناناس، انبه و انواع لواشک پالپ دار.
لواشک بسته بندی، نوع دیگری از لواشک است که در کنار لواشک های متری به بازار عرضه می شود و دارای طرح های بسیار متنوعی از جمله لواشک پذیرایی دو سرپیچ، لواشک پذیرایی دو سر پرس، لواشک طرح سیب و طرح انار، لواشک کیمی، لواشک کبابی، لواشک لوله ای یک قلو، دوقلو وسه قلو، لواشک ورقه ای کوچک، بزرگ و متوسط و… می باشد.

 لواشک میوه ای کیلویی

فروش لواشک میوه ای کیلویی

با جزئیات طعم ها و رنگ های لواشک کیلویی در مطلب قبل آشنا شدیم. خوشبختانه در راستای داشتن خریدی راحت و مطمئن برای مشتریان عزیز، این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه قابل خریداری می باشند.

خوردن لواشک برای یبوست اگر بیش از حد باشد، به دلیل اینکه کالری به بدن می رساند می تواند چاق کننده باشد.هر محصول را می توان با توجه به مقدار مصرف و طعم مورد نیاز خریداران، از کارخانه سفارش داد و محصولی با کیفیت و در عین حال با قیمتی بسیار مناسب دریافت کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی به صورت اینترنتی در تهران

خرید لواشک کیلویی از قبیل لواشک های سنتی، صنعتی و محلی که معمولا به صورت …