لواشک
خانه / لواشک ترش / فروش لواشک ترش با قیمت مناسب

فروش لواشک ترش با قیمت مناسب

فروش لواشک ترش و آلو خشک در بازار تهران از پرطرفدارترین محصولات در بازار ترشیجات می باشد و همه کلی فروشان عزیزی که در این زمینه فعالیت دارند برای خرید این محصولات با قیمت مناسب می توانند به صورت مستقیم از کارخانه اقدام کنند. انواع لواشک ترش به صورت کیلویی و فله و همچنین در انواع بسته بندی به تولید می رسند

برای اطلاع از اینکه چگونه می توانید از قیمت ها و کاتالوگ آلو خشک امروز مطلع شوید، از روش های اینترنتی و آنلاین استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خود نیز صرفه جویی داشته باشید.

فروش لواشک ترش

تولید لواشک ترش در کارخانه

یکی از سوالاتی که در مورد لواشک های صنعتی و کارخانه ای مطرح می شود و بسیار برای افراد مهم است، طرح این موضوع است چگونه لواشک های صنعتی بسیار ترش هستند؟

در پاسخ به سوال فوق استفاده از اسید سیتریک و پوره های ترش میوه می باشد، پوره میوه هایی چون زرشک، انار، کیوی و… به لواشک طعم ترش می دهند ولی اسید سیتریک نیز این کار را به خوبی انجام می دهد.

در باب استفاده از جوهر لیمو باید گفته شود که نقش اصلی این محصول در تولید انواع لواشک، حفظ ماندگاری و جلوگیری از فساد این فرآورده می باشد، از این رو اسید سیتریک یکی از موارد ضروری در تولید می باشد که باید با توجه به استاندارد های تولید از آن استفاده شود.

فروش لواشک ترش

فروش لواشک ترش از درب کارخانه

برای خرید محصولات زیر از درب کارخانه می توانید اقدام نمایید.

  • لواشک ترش انار
  • لواشک ترش نمشک
  • لواشک ترش زرشک
  • لواشک ترش کیوی
  • لواشک شیرین هلو
  • لواشک شیرین زردآلو
  • لواشک ملس آناناس
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش آلو به صورت عمده

خرید لواشک ترش آلو ئو و لواشک خانگی امروز را می توان مستقیما از کارخانه  …