لواشک
خانه / رب میوه / عرضه رب آلو قرمز فله در ایران

عرضه رب آلو قرمز فله در ایران

عرضه رب آلو قرمز فله و ترشی سیر در سال 1401 از کارخانه های فعال در شهرهایی مانند تبریز، مشهد، بروجرد و… صورت می گیرد. تولید انواع رب میوه در سال های اخیر انجام می شود و این محصولات جزو جدیدترین محصولات در بازار ترشیجات ایران محسوب می شوند. انواع رب میوه ای در طعم های بسیار متنوع و جدید از میوه های مختلف تهیه می شوند و در مزه های ترش و ملس وجود دارند تا خریداران با هر سلیقه ای بتوانند از این محصولات بی نظیر استفاده نمایند.

عرضه رب آلو قرمز

رب آلو قرمز فله

ترشی گوجه فرنگی خانگی در انواع طعم های بسیار گوناگونی به تولید می رسد که یکی از این طعم های پرطرفدار و پرفروش، رب آلو قرمز است که از میوه ترش و آبدار آلو قرمز به تولید می رسد. رنگ رب آلو قرمز با توجه به رنگ میوه آن قرمز است و جزو رب های ترش محسوب می شود.

در کنار رب  یا پوره آلو قرمز، طعم های دیگری از جمله رب انار رقیق، رب انار غلیظ، رب تمشک، رب کیوی، رب آلو زرد، رب آلو سبز، رب زغال اخته، رب نارنج، رب زردآلو قرمز، رب زردآلو زرد، رب تمشک، رب آلبالو، رب میوه های استوایی، رب انجیر و … نیز به تولید می رسند.

عرضه رب آلو قرمز

عرضه رب آلو قرمز در ایران

ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع رب میوه ای، ترشک و لواشک در طعم های مختلف است که محصولات با کیفیت و مرغوب خود را علاوه بر فروش داخلی، به دیگر کشورهای همسایه و سراسر دنیا نیز صادر می کند. این محصولات در فضای بهداشتی و مطمئن کارخانه به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.

فروش انواع رب میوه به صورت کیلویی و فله از کارخانه انجام می شود. این محصولات در پت های 13 کیلویی به صورت عمده و مستقیم از کارخانه قابل خریداری می باشند.

عرضه رب آلو قرمز

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرغوب ترین رب تمشک

مرغوب ترین رب تمشک بازار + خرید عمده

مرغوب ترین رب تمشک بازار را از طریق این سایت به صورت عمده و مستقیم …