لواشک
خانه / رب میوه / خرید رب زردآلو کیلویی در ایران

خرید رب زردآلو کیلویی در ایران

خرید رب زردآلو کیلویی در ایران به روش های متعددی امکان پذیر است. این محصولات با کیفیت که در کارخانه به تولید می رسند را می توان به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا حضوری انجام داد. تولید محصولاتی مانند رب میوه، لواشک، ترشک و یا تمر هندی در کارخانه ها و در دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. این کارخانه ها با مجوز بهداشت فعالیت می کنند و از نظر بهداشتی نسبت به محصولات خانگی که در فضای آزاد خشک یا نگهداری می شوند بسیار بهتر است. کیفیت مناسب و تنوع زیاد این محصولات از مواردی هستند که باعث فروش هرچه بیشتر آن ها در بازار ترشیجات گشته است.

خرید رب زردآلو

خرید رب زردآلو و رب های میوه ای کیلویی

رب زردآلو که از پوره میوه های با کیفیت زردآلو تهیه می شود اگر از زردآلو زرد تهیه شود پوره آن به رنگ زرد است و از طعمی ترش و ملس برخوردار است. اگر این محصول از زردآلو قرمز به تولید برسد طبیعتا رنگ آن نیز قرمز خواهد بود. از این رب میوه می توان در غذاها و دسر ها استفاده کرد. حتی می توان با افزودن مقداری رب میوه بر روی بستنی، طعمی بسیار دلچسب را تجربه کرد.

رب زردآلو تنها یکی از طعم های رب میوه است که در کارخانه به تولید می رسد. انواع دیگری از این محصولات بی نظیر و پرفروش به بازار عرضه می شوند که می توانید لیستی از آن ها را در ادامه مشاهده کنید.

  1. رب زردآلو زرد
  2. رب زردالو قرمز
  3. رب میوه های استوایی
  4. رب تمشک
  5. رب لیمو سبز
  6. رب آلو قرمز
  7. رب آلو سبز
  8. رب آلو زرد
  9. رب انجیر
  10. رب نارنج پالپ دار
  11. رب زرشک پالپ دار
  12. رب لیمو عمانی
  13. رب آلوچه قجری
  14. رب آلبالو و…
فروش انواع رب میوه به صورت کیلویی است و به این منظور، رب های میوه در طعم های مختلف در ظروف یا پت های 13 کیلوگرمی به فروش می رسند.

خرید رب زردآلو

خرید رب زردآلو کیلویی از کارخانه های ایران

برای خرید هر رب میوه در طعم های مورد نظر، خریداران و عمده فروشان قادرند از طریق ارتباط مستقیم با کارخانه، سفارشات خود را ثبت و دریافت کنند. تمام محصولاتی که در کارخانه به تولید می رسند دارای تمام نکات و موارد بهداشتی از جمله، نشان سیب سلامت، نشان پروانه تولید و مجوز بهداشت می باشند. بدین دلیل، خریداران عزیز می توانند به خیالی راحت محصول مورد نیاز خود را در حجم و طعم دلخواه به صورت کیلویی از کارخانه خریداری نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرغوب ترین رب تمشک

مرغوب ترین رب تمشک بازار + خرید عمده

مرغوب ترین رب تمشک بازار را از طریق این سایت به صورت عمده و مستقیم …