لواشک
خانه / لواشک کیلویی / خرید لواشک کیلویی و عمده مستقیم از کارخانه

خرید لواشک کیلویی و عمده مستقیم از کارخانه

خرید لواشک کیلویی در ۲ نوع صنعتی و سنتی در سایت ایران لواشک انجام می شود.

اگر به دنبال خرید لواشک خانگی امروز به صورت مستقیم و از درب کارخانه هستید، با مشاوران ما در این زمینه در ارتباط باشید. انواع لواشک کیلویی در ۹ طعم مختلف با بهترین قیمت، کیفیت و بسته بندی در بازار ترشیجات به خرید و فروش عمده می رسد. عمده فروشان همیشه در پی قیمت ارزان و مناسب هستند. پیشنهاد می کنیم از لیست قیمت های ایران لواشک اطلاع کسب کنید.

خرید لواشک کیلویی

آیا لواشک ملین است؟

همان طور که می دانید لواشک نوعی خوراکی تولید شده از انواع میوه ها است، در واقع شیره غلیظ شده و قوام آمده ای از جوشاندن میوه های در جه ۲ می باشد. یرای اینکه به خواص لواشک پی ببریم باید به میوه اصلی و پایه آن در تولید توجه کنیم. اگر طعم لواشک آلو، آلبالو، کیوی و هلو باشد، خاصیت ملین کنندگی دارد و خوردن آنها باعث بهبود وضعیت گوارش می شود. در مورد خواص لواشک حتما به میوه مورد استفاده در آن اهمیت بدهید.

خرید لواشک کیلویی

لواشک صنعتی یا لواشک خانگی؟

آیا شما هم در انتخاب بین لواشک های صنعتی و خانگی گیر افتاده اید؟

آیا شما هم فکر می کنید لواشک های محلی کیفیت بهتری دارند؟

در پاسخ به سوالات بالا باید بگوییم هر کدام از این محصولات روش خاصی برای تولید شدن دارند و مهم ترین تفاوت آنها در نحوه خشک شدن می باشد. لواشک های خانگی و محلی در فضایی کاملا باز و در معرض آفتاب و لواشک های صنعتی در دستگاه های پیشرفته صنعتی خشک می شوند.

خرید لواشک کیلویی

به طور کلی لواشک ها و رب انار خواصی کمتر از پایه اصلی آنها دارد زیرا در مرحله پخت مقادیری از آب مواد اولیه ( میوه یا کنسانتره ) خشک شده و درصدی از ویتامین ها و املاح خود را از دست می دهند. لواشک های محلی و خانگی نسبت به لواشک های صنعتی ماندگاری کمتری دارند، زودتر خشک می شوند و در بعضی موارد حتی کپک می زنند. شاید در ابتدا این محصولات خالص به نظر بیایند، اما فضای باز باعث می شود گرد و غبار و حشرات موذی به این لواشک ها جذب شوند. اما لواشک های صنعتی طبق استاندارد های تولید دارای مواد افزودنی می باشد و همین موضوع سبب می شود تا ماندگاری بهتری داشته باشند.

خرید لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی

فرقی نمی کند که خریدار کدام محصول هستید ( صنعتی یا سنتی  ) می توانید انواع لواشک های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی را به صورت کیلویی و فله از ما خرید کنید.

هر بسته بندی لواشک در ورقه های ۱ تا ۲ کیلو انجام می شود.هر کارتن از این محصولات در کارتن های ۲۰ کیلویی قرار می گیرد.

خرید لواشک کیلویی در انواع مختلف آن به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می پذبرد.

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک کیلویی به صورت عمده 3

فروش لواشک کیلویی به صورت عمده

فروش لواشک کیلویی و تمام محصولات هم پوشان آن از جمله: ترشک و آلوچه به …