لواشک
خانه / لواشک کیلویی / خرید لواشک کیلویی عمده با طعم ملس

خرید لواشک کیلویی عمده با طعم ملس

خرید لواشک کیلویی با کیفیت های مختلف و طعم های ترش و شور و ملس در بازار داخل می تواند به صورت اینترنتی انجام گیرد. اگر به دنبال خرید انواع لواشک خانگی امروز با بهترین قیمت،کیفیت و حتی نوع بسته بندی به صورت عمده هستید می توانید درخواست خود را ثبت کنید و محصول مورد نظر خود را در هر شهری که می خواهید، تحویل بگیرید.

خرید لواشک کیلویی

نکاتی درباره لواشک های صنعتی

عموما همه افراد فکر می کنند که لواشک های صنعتی  مضر می باشند و فقط لواشک های سنتی هستند که می توانند خالص و مفید باشند. اگر جزء این افراد هستید، مطالب زیر را دنبال کنید.

در ابتدا باید عرض کنیم که زیاده روی در خوردن هر چیزی باعث ایجاد عوارضی می شود و این مورد تنها شامل لواشک های صنعتی نمی شود. در مورد خالص بودن لواشک های خانگی هیچ شکی وجود ندارد ولی اگر مرحله خشک شدن آنها با روش درست انجام نشود، به مراتب از محصولات صنعتی ضرر بیشتری داشته باشند.

لواشک های صنعتی هم مانند هر محصول دیگری دارای مزایا و معایبی نیز می باشند.

لواشک کیلویی عمده با بهترین کیفیت 2 1024x935 1

مزایای لواشک های صنعتی

مهم ترین و اصلی ویژگی این محصولات این است که در محیطی بسته و توسط دستگاه های بسیار مخصوص و و مجهز تهیه می شوند و همچنین  رعایت قوانین بهداشتی ونظارت در تولید آنهاست.

نکته قابل ذکر دیگر این است که تولید در محیط بسته باعث جلوگیری از جذب گردوغبار، میکروب های هوازی، حشرات موذی و… به لواشک می شود.

معایب لواشک های صنعتی

در تولیدات این محصولات از اسید سیتریک، نمک، شکر و… برای ماندگاری بیشتر و طعم بهتر استفاده می شود، از این رو افرادی که دارای دچار فشار خون یا دیابت هستند، باید در مصرف این محصولات زیاده روی نکنند.

یکی از نکات توصیه ای، زدن مسواک بعد از خوردن لواشک و دیگر ترشیجات می باشد، زیرا مقدار نمک یا اسیدسیتریک موجود در آنها باعث فرسایش دندان می شود.

خرید لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی

برای خرید لواشک کیلویی و رب انار به صورت عمده در هر شهری که هستید می توانید به صورت آنلاین، تصاویر مربوط به محصولات را تهیه کتید و در صورت رضایت، حجمی را به عنوان نمونه سفارش دهید و بعد از تایید کیفیت، سفارش اصلی شما از طریق باربری به شهر شما انتقال داده می شود.

بسته بندی این محصولات به صورت 2 طرف نایلکس و کارتن های 20 کیلویی می باشد.

منبع : لواشک میوه ای

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک کیلویی به صورت عمده 3

فروش لواشک کیلویی به صورت عمده

فروش لواشک کیلویی و تمام محصولات هم پوشان آن از جمله: ترشک و آلوچه به …