لواشک
خانه / لواشک کیلویی / عرضه لواشک کیلویی از کارخانه

عرضه لواشک کیلویی از کارخانه

لواشک کیلویی و ترشی سیر در سال 1401 از جمله محصولاتی است که به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می شود. آیا از مزایای خرید مستقیم از کارخانه اطلاعی دارید؟ با خرید عمده و مستقیم از کارخانه، علاوه بر صرفه جویی در هزینه حمل و نقل، در زمان خود نیز صرفه جویی می کنید. دیگر نیازی نیست به صورت پیاپی خرید های کوچک و جزئی داشته باشید. کارخانه این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

عرضه لواشک کیلویی

لواشک کیلویی و انواع آن

لواشک کیلویی اولین نوع لواشک محسوب می شود که از گذشته های دور در کشور عزیزمان به این صورت تولید می شود. تهیه لواشک کیلویی به این گونه است که عصاره میوه های متعدد را گرفته و آن را در مجاورت هوا خشک می کردند و از آن در فصل های مختلف سال استفاده می شود. امروزه لواشک کیلویی در کارخانه با شرایطی بسیار مناسب تر تولید می شود.

عرضه لواشک کیلویی

به این گونه که هنگام تولید ترشی گوجه فرنگی خانگی آن تمام اصول بهداشتی رعایت شده و خشک کردن آن ها در فضای کاملا مناسب صورت می گیرد. سپس توسط سلفون و روکش های مناسب، از هر دو طرف پرس می شود تا در مجاورت هوا، آلودگی ها، گرد و غبار ها و حشرات موذی قرار نگیرند و محصولی تازه و در عین حال کاملا بهداشتی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

عرضه لواشک کیلویی

این محصول در طعم های بسیار متنوعی تولید می شود که می توانید آن ها را در زیر مشاهده کنید.

  1. لواشک کیلویی انار
  2. لواشک کیلویی کیوی
  3. لواشک کیلویی زرشک
  4. لواشک کیلویی آلو
  5. لواشک کیلویی آلبالو
  6. لواشک کیلویی زردآلو
  7. لواشک کیلویی زغال اخته
  8. لواشک کیلویی گوجه سبز
  9. لواشک کیلویی شاه توت
  10. لواشک کیلویی سیب
  11. لواشک کیلویی استوایی
  12. لواشک کیلویی انبه
  13. لواشک کیلویی لیمو
  14. لواشک کیلویی میکس انار و زردآلو
  15. لواشک کیلویی پرتقال
لواشک کیلویی در 15 طعم ذکر شده به صورت پالپ دار تولید می شود. لواشک کیلویی بدون پالپ و ساده در چهار طعم پرتقال، آلبالو، کیوی و زردآلو تولید می شود.

عرضه لواشک کیلویی

عرضه لواشک کیلویی از کارخانه

لواشک کیلویی در ورقه های 2 کیلوگرمی تولید می شود. عرضه آن از کارخانه به این صورت است که آن ها را در کارتن های 20 کیلویی که حاوی 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشد قرار داده و به صورت عمده و مستقیم به دست مشتریان می رسانند. اگر خریدی ارزان و در عین حال با کیفیت می خواهید، خرید مستقیم را به شما پیشنهاد می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی به صورت اینترنتی در تهران

خرید لواشک کیلویی از قبیل لواشک های سنتی، صنعتی و محلی که معمولا به صورت …