لواشک
خانه / لواشک / لواشک سفره ای / عرضه انواع لواشک سفره ای به صورت عمده

عرضه انواع لواشک سفره ای به صورت عمده

عرضه انواع لواشک سفره ای به صورت عمده از تولید کنندگان مختلف در ایران انجام می گیرد. لواشک سفره ای یکی از محصولاتی است که به صورت صنعتی و یا نیمه صنعتی در کارخانه تولید می شود. تولید انواع لواشک سفره ای برخلاف زمان های گذشته که به صورت خانگی صورت می گرفت، امروزه توسط دستگاه های مخصوص در کارخانه انجام می گیرد.

عرضه انواع لواشک سفره ای

لواشک هایی که در کارخانه های معتبر و با رعایت اصول تولید و شرایط بهداشتی تهیه می شوند از سلامت و بهداشت بیشتری برخوردارند. زیرا تولید در کارخانه زیر نظر وزارت بهداشت صورت می گیرد و در انتخاب مواد اولیه دقت زیادی صورت می گیرد. علاوه بر آن، محصولات بلافاصله پس از تولید در بسته بندی های مخصوص قرار می گیرند که باعث می شوند خوراکی در معرض هوا و عوامل خارجی قرار نگیرد و در نتیجه از فاسد شدن سریع آن ها جلوگیری می کند.

عرضه انواع لواشک سفره ای

روند تولید لواشک سفره ای و انواع آن

یکی از روش های نگهداری از میوه، خشک کردن آن به صورت لواشک است که زمان های قدیم در ایران رواج دارد. با خشک کردن عصاره میوه و یا ترکیب عصاره میوه های مختلف به صورت لواشک می توان از آن در تمامی فصول سال استفاده کرد.

این خوراکی لذیذ که از جمله خوراکی های پرطرفدار بخصوص بین بچه ها و خانم هاست بیشتر به عنوان تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه انواع لواشک سفره ای

برای تهیه انواع لواشک، از گرفتن عصاره و غلیظ کردن آن به کمک حرارت استفاده می شود. لواشک پس از تولید در کارخانه، در محیطی مخصوص، خشک می شود و پس از آن به مرحله بسته بندی می رسد. لواشک یکی از محصولاتی است که با بسته بندی های متعددی به تولید می رسد و تنوع زیادی دارد. این محصول ممکن است به صورت سفره ای یا کیلویی، و یا در بسته بندی های کوچک و بزرگ به بازار عرضه شود.

عرضه انواع لواشک سفره ای

لواشک های سفره ای که از نمونه محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند که در طعم های زیر به تولید می رسند.

  1. لواشک سفره ای انار
  2. لواشک سفره ای آلبالو
  3. لواشک سفره ای پرتقال
  4. لواشک سفره ای زردآلو
  5. لواشک سفره ای لیموعمانی
  6. لواشک سفره ای شاهتوت
  7. لواشک سفره ای آناناس
  8. لواشک سفره ای زرشک
  9. لواشک سفره ای آلوئه ورا
  10. لواشک سفره ای استوایی
  11. لواشک سفره ای زغال اخته
  12. لواشک سفره ای انبه
  13. لواشک سفره ای سیب ترش
  14. لواشک سفره ای آلو
  15. لواشک سفره ای کیوی
  16. لواشک سفره ای مخلوط هفت میوه
  17. لواشک سفره ای مخلوط کیوی و سیب
لواشک های سفره ای علاوه بر طعم های مختلفی که دارند، در انواع پالپ دار و ساده به تولید می رسند و خریداران آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری می نمایند.

عرضه انواع لواشک سفره ای

ویژگی های لواشک سفره ای

  • به طور معمول اندازه هر لواشک سفره ای 50*120 سانتی متر است و وزن هر یک از آنها تقریبا 2 کیلوگرم می باشد.
  • فروش لواشک های سفره ای به صورت کیلویی می باشد.
  • هر 10 عدد لواشک سفره ای در یک کارتن 20 کیلویی با طعم های مجزا قرار می گیرد و سپس به صورت عمده در حجم بالا به فروش می رسد.
  • لواشک های سفره ای توسط نایلکس یا سلفون از دو طرف پوشیده می شوند تا محصول تحت تاثیر آلودگی های محیطی قرار نگیرد.

عرضه انواع لواشک سفره ای

عرضه انواع لواشک سفره ای به صورت عمده

عرضه انواع لواشک سفره ای به صورت عمده از کارخانه های موجود در شهرهای بزرگی از جمله تبریز، تهران، بروجرد، شبستر، مشهد و… انجام می گیرد. این محصولات که توسط تولیدکنندگان معتبر تولید می شوند از مجوزهای لازم بهداشتی و سیب سلامت برخوردارند. خرید عمده و مستقیم لواشک های سفره ای از کارخانه امکان پذیر است. عمده فروشان می توانند جهت خرید و دریافت محصولات از درب کارخانه با کارشناسان ما ارتباط بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021