لواشک
خانه / رب میوه / خرید مستقیم رب انجیر به صورت عمده

خرید مستقیم رب انجیر به صورت عمده

خرید مستقیم رب انجیر و رب انار اصل از کارخانه های معتبر و فعال در شهرهای بزرگ ایران همچون تبریز، شبستر مشهد-تهران و غیره امکان پذیر می باشد.  رب انجیر که یکی از جدیدترین طعم های رب های میوه ای است دارای طعمی ملس رو به ترش می باشد. این محصول خوشمزه بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دار طعم های ملس هستند و می‌توانند از این به میوه‌ای بی‌نظیر در غذاهای خود استفاده کنند.  خرید این محصول یا به صورت کلی از خود کارخانه صورت می‌گیرد و یا می توان آن را به صورت جزئی از فروشگاه های شهر خود تهیه نمایید.

خرید مستقیم رب انجیر

رب انجیر و دیگر طعم های رب های میوه ای

همان طور که می دانید انجیر از خواص بیشماری برخوردار است. از آنجا که رب انجیر از میوه‌های سالم و به صورت بهداشتی به تولید می‌رسد خواص این میوه را نیز در خود حفظ می کند. بنابراین علاوه بر استفاده مستقیم این میوه می توان از فرآورده‌های بی‌نظیر آن همچون رب میوه انجیر بهره مند شد.

رب های میوه ای دارای طعم های دیگری نیز می باشند که از آنها به عنوان چاشنی در غذاها می توان استفاده کرد. این طعم ها را در لیستی برای شما آماده کرده ایم:

  1.  رب زردآلو قرمز
  2.  رب زردالو زرد
  3.  رب زرشک
  4.  رب انار رقیق
  5.  رب انار غلیظ
  6.  رب تمشک
  7.  رب گوجه سبز
  8.  رب آلو
  9.  رب آلبالو
  10.  رب آلو زرد
  11.  رب آلو قرمز
  12.  رب استوایی
  13.  رب لیمو سبز
  14.  رب نارنج
و تمر هندی که از خانواده رب های میوه‌ای به شمار می‌آید. تمامی محصولات معرفی شده دارای مجوز بهداشت هستند و در کارخانه، توسط دستگاه های مخصوص به تولید می رسند.

خرید مستقیم رب انجیر

خرید مستقیم رب انجیر از کارخانه

رب انجیر را می توان در کنار ۱۵ طعم دیگر از رب های میوه به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کرد.

عمده فروشان و خریداران رب انار یزد می توانند جهت عرضه این محصولات به فروشگاه های داخلی کشور آنها را به صورت عمده از کارخانه خریداری نمایند. همچنین  این محصولات قابل صادرات به کشورهای دیگر نیز می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرغوب ترین رب تمشک

مرغوب ترین رب تمشک بازار + خرید عمده

مرغوب ترین رب تمشک بازار را از طریق این سایت به صورت عمده و مستقیم …