لواشک
خانه / لواشک ترش / خرید لواشک ترش کیلویی از کارخانه

خرید لواشک ترش کیلویی از کارخانه

خرید لواشک خانگی الو با طعم های کیوی، زرشک و آلبالو و 6 طعم دیگر را از شهر بروجرد و تبریز انجام دهید تا با کیفیت ترین لواشک ها را تهیه کنید. انواع لواشک و ترشک به صورت فله و بسته بندی از محصولاتی هستند که بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده اند، به ویژه لواشک ترش و تافی ترش که جزو پر فروش ترین محصولات بازار می باشند.

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش

سس لواشک عمو ترشک یک خوراکی بسیار خوشمزه برای خانم ها می باشد و معمولا طعم های مختلفی دارد، لواشک می تواند طعم ترش، شیرین و یا ملس داشته باشد. برای خرید لواشک ترش در انواع بسته بندی و فله می توانید اقدام کنید که شامل این موارد می شود:

  1. لواشک لوله ای
  2. لواشک پذیرایی
  3. لواشک ورقه ای
  4. لواشک بستنی
  5. لواشک آبنباتی
  6. لواشک چماقی
از نظر کیفیت تمام موارد فوق به صورت، نمکی، ساده و جوهرلیمو موجود هستند و ترش ترین آنها مورد سوم ( جوهر لیمویی ) می باشد که بسیار پرفروش است.

خرید لواشک ترش

خرید لواشک کیلویی عمده

انواع لواشک کیلویی در کارتن های 20 کیلویی بسته بندی می شود و هر کارتن شامل یک طعم لواشک می باشد. این محصولات به صورت ورقه ورقه در کارتن قرار می گیرند که وزن هر ورق معمولا 2 کیلوگرم است. حداقل فروش که به عنوان نمونه می توانید تهیه کنید، از هر طعم یک کارتن می باشد.

خرید لواشک ترش

کارخانه لواشک کیلویی در ایران

از آنجایی که لواشک محصولی است بسیار متنوع، تولید کننده ها ترجیح می دهند که در هر زمینه به صورت تخصصی وارد شوند، به عنوان مثال بروجرد و کارخانه های این شهر، اکثرا تولید کننده لواشک کیلویی و ورقه ای می باشند و طعم های مختلف این لواشک را به بازار عرضه می کنند.

متنوع ترین طعم لواشک کیلویی

  1. لواشک ترش: کیوی، تمشک، آلبالو، زرشک
  2. لواشک ملس: انبه، زردآلو، هلو، انار
ضخامت انواع لواشک کیلویی با توجه به خواسته و سفارش شما می تواند تغییر کند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک کیلویی به صورت عمده 3

فروش لواشک کیلویی به صورت عمده

فروش لواشک کیلویی و تمام محصولات هم پوشان آن از جمله: ترشک و آلوچه به …